AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #1 Skrevet 2. april 2021 Hei. etter mange vanskelige hendelser i mitt liv har alt toppet seg det siste halve året. Jeg har barn, men kjenner hver morgen når jeg våkner at jeg klarer ikke å fungere normalt lengre. Jeg må ta berolige medisiner for å klare å stå opp og møte en ny dag. barnevernet er involvert, men ikke pga min psykiske helse. Jeg er redd for å melde fra at jeg trenger hjelp, redd for at barnevernet plutselig skal vende seg mot meg. Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: 23892...d64
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #2 Skrevet 3. april 2021 Det beste er nok å være ærlig både for deg selv og ditt barn. Kanskje trenger du hjelp for å bli frisk igjen. Og barnet trenger også hjelp. Det kan være at barnet kan få en støttekontakt eller få en avlastningsfamile, der barnet kan være i noen ettermiddag, helger. Det er ikke slik at barnet blir tatt av barnevernet om mamma innrømmer at hun sliter. Jeg har vært der selv og man er redd for at det skal skje. Men barnevernet ser på det at man har selvinnsikt og tenker på barnet sitt om man spør etter hjelp. Ønsker deg lykke til, tenk på at ditt barn og du trenger hjelp for og komme over denne kneika!!!!! Anonymkode: 79b9f...bec
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå