Gå til innhold

Er det noen her som «gågger»?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

De jeg observerer som "gågger" har alltid rak holdning og god form. De som prøver å løpe fortere enn de orker "for syns skyld" faller ofte sammen i formen og har et lidende utrykk. Så på flauhetsskalaen så vinner gåggerne. 

Anonymkode: 0e482...804

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg jogger sakte. Men bygger meg sakte men sikkert opp igjen. 

Noen dager løper jeg 4-5 km i høyt tempo. Hviler en dag og to . På dag 3 så tar jeg meg en lang rolig økt. Har snitt fart på 8 min pr kilometer (målet er 7 min), men jogger da opp i mot 16 til 18 kilometer. Målet er 2 mil, men må ta hensyn til knærna.

Er 44 år, var godt trent som ung, men trent lite de siste årene. Det er først nå i det siste halvåret jeg har begynt å trene igjen

Jeg syns ikke det er flaut å jogge sakte. Tenker ikke over hva folk tenker om meg. Og om dem skulle det så tenker de sikkert at jeg jogger sakte pga at jeg trener meg og tar ting rolig (og har noen kilo for mye)🙄

Men uansett om vi som jogger sakte er bedre enn dem som ligger på sofaen 😁 

Anonymkode: 9ca8e...5c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skal love deg at vi er mange som blir mye mer inspirert av å se deg gågge enn å se de som ser halvproffe ut, pile forbi.  Fortsett å gågge med hevet hode!  Jeg heier på deg! 

Anonymkode: b8015...356

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har akkurat begynt så blir gågging her å😅 og som sagt over så blir jeg mer motivert av de jeg ser som holder samme fart som meg og ikke er kledd som en proff fra topp til tå 😂 å bevege seg er bra uansett. 

Anonymkode: 17f20...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må løpe sakte for å en dag kunne løpe fort (og langt) :) Drit i at det er flaut. Da jeg trente til halvmaraton hadde jeg utallige økter på mølla hvor jeg jogga saktere enn hva jeg gikk. Pulsen skal gjerne holdes i sone 1 eller 2 her og da går det veeeeldig sakte, men det som er så fint er at selvom det går sakte så vil du få stor fremgang. Hold joggeøktene dine sakte og ha en intervalløkt eller to, så skal du se at farten går opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.4.2021 den 20.35):

De jeg observerer som "gågger" har alltid rak holdning og god form. De som prøver å løpe fortere enn de orker "for syns skyld" faller ofte sammen i formen og har et lidende utrykk. Så på flauhetsskalaen så vinner gåggerne. 

Anonymkode: 0e482...804

For noe fjas. Virkelig ingen som trenger å være flau over at de presser seg på trening slik at de får et "lidende uttrykk". Man presser seg ikke for "syns skyld", man presser for å komme i bedre form. Generelt er det alt for mange som ikke tar i nok på trening og dermed heller ikke får de helt store resultatene.

Til trådstarter og alle andre som gågger, jogger eller løper på sitt nivå. Stå på!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...