AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #1 Del Skrevet 2. april 2021 Jeg har startet med gågging (veldig sakte jogging i gåtempo) og liker det. Problemet er at det er flaut! Men vanlig jogging er jeg ikke i form til. Andre som gågger? Får dere mange blikk? Anonymkode: 8ee58...3ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 2. april 2021 #2 Del Skrevet 2. april 2021 Jeg jogger i ganske rolig tempo når jeg jogger. Ingenting galt i det. Men om du vil komme i bedre form er det kanskje en bedre strategi å øke tempo og heller kjøre kortere økter. Eventuelt løpe i intervaller med aktive pauser. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 2. april 2021 #3 Del Skrevet 2. april 2021 He he. Jeg synes det er flaut å jogge i normalt tempo om det ikke er turterreng, og færre folk. Jogger aldri i byen. Hadde aldri turt å gågge i byen. Men jeg liker å gå fort fort fort. Det blir det samme. Og det er ikke pinlig. Det er min normale gange. Hva med å prøve det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #4 Del Skrevet 2. april 2021 CorvusCorax skrev (9 minutter siden): He he. Jeg synes det er flaut å jogge i normalt tempo om det ikke er turterreng, og færre folk. Jogger aldri i byen. Hadde aldri turt å gågge i byen. Men jeg liker å gå fort fort fort. Det blir det samme. Og det er ikke pinlig. Det er min normale gange. Hva med å prøve det? Joda, jeg bare liker bedre gågging... Selv om folk går fortere 😅 Anonymkode: 8ee58...3ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #5 Del Skrevet 2. april 2021 Jdz skrev (13 minutter siden): Jeg jogger i ganske rolig tempo når jeg jogger. Ingenting galt i det. Men om du vil komme i bedre form er det kanskje en bedre strategi å øke tempo og heller kjøre kortere økter. Eventuelt løpe i intervaller med aktive pauser. Jeg jogger liksom i seks kilometer i timen, maks.... Kan prøve intervaller etter hvert. Anonymkode: 8ee58...3ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 2. april 2021 #6 Del Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Joda, jeg bare liker bedre gågging... Selv om folk går fortere 😅 Anonymkode: 8ee58...3ff Vel, da er det bare å gågge på. 😄 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #7 Del Skrevet 2. april 2021 Gjør akkurat det du liker best og er i form til, og drit i hva andre synes. Gågg i vei Anonymkode: a5f3a...53c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #8 Del Skrevet 2. april 2021 Ikke tenk på hva andre synes/tenker. Vet det høres klisjeaktig ut, men husk- du knuser alle som er i soffan! i forhold til mange andre joggere, er jeg også gågger, men kaller meg selv jogger allikevel. jeg jogger 5 km på ca 40 min. Kjører med fult utstyr- kule joggesko, pannebånd og full pakke😃 Har også begynt å være med på løp (før korona). Kommer som en av de siste, men får tilbakemelding fra mange, at de er imponert over meg. Tror folk lar seg imponere like mye over folk som gågger, enn de som vinner løp. Det går på forutsetninger, stayerevner osv. Anonymkode: 47b87...19f 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #9 Del Skrevet 3. april 2021 Jeg er en relativt godt trent dame på 33 år, og løper hver dag. Jeg kan fint løpe 5 km på 23 min en dag, og bruke 40 minutter på samme distansen neste dag. Jeg bruker pulssoner og tid for å planlegge trening for å oppnå fremgang. En hard økt i sone 5 en dag gir gjerne behov for en rolig sone 1 økt neste dag. For å klare å holde sone 1 må jeg gjerne gågge. Jeg bryr meg absolutt ikke om noen ser meg gågge, eller om de ser meg de dagene jeg puster og peser og snørra renner, jeg trener for min egen del. Anonymkode: 0d7d1...af3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #10 Del Skrevet 3. april 2021 Det gjør ikke noe. Tenke bare på slike som meg, som er for dårlig til å gå, og som bare kan fantasere om å "gågge", som jeg for øvrig ikke har hørt om før. Anonymkode: 7c9f3...dec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlie Amberson Skrevet 3. april 2021 #11 Del Skrevet 3. april 2021 On 4/2/2021 at 9:49 AM, AnonymBruker said: Jeg har startet med gågging (veldig sakte jogging i gåtempo) og liker det. Problemet er at det er flaut! Men vanlig jogging er jeg ikke i form til. Andre som gågger? Får dere mange blikk? Anonymkode: 8ee58...3ff Hvis man er så gammel at man må "gågge" da er man også så gammel at man driter i om det er flaut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #12 Del Skrevet 3. april 2021 Jeg jogger ikke, men løper. Over alt. Midt på Karl Johann om det passer meg. Ser mange andre på min vei som beveger seg. I all slags tempo. De mest inspirerende er de som nettopp ikke er i superform og bare står på. Gogg med stolthet, jeg synes det ser fett ut. Anonymkode: 7d866...092 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #13 Del Skrevet 3. april 2021 Det er ikke flaut! Legg vekk den tanken med en gang, og gogg på! Etter noen måneder så har du garantert joggefart 💪 Anonymkode: 0e482...804 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #14 Del Skrevet 3. april 2021 Jeg verken gågger eller jogger, men går mye tur. Når jeg ser noen gågger forbi i et bedagelig tempo, tenker jeg bare så bra at folk tar tak og kommer seg ut. Ikke noe å være flau for, bare positivt. Anonymkode: 5ed08...62f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #15 Del Skrevet 3. april 2021 On 4/2/2021 at 9:49 AM, AnonymBruker said: Jeg har startet med gågging (veldig sakte jogging i gåtempo) og liker det. Problemet er at det er flaut! Men vanlig jogging er jeg ikke i form til. Andre som gågger? Får dere mange blikk? Anonymkode: 8ee58...3ff Please, fortsett med det, PLEASO-PLEASO! Så det blir en trend, så kan jeg oXo gjøre det?! Fordi jeg synes oXo det er kjempe-flaut ... Jeg orker liksom ikke å jogge fordi da rister jo alt, men man får liksom det eXtra gyvet ved å gågge. Føler meg litt Tysse Plätzer. Anonymkode: e6d0d...576 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #16 Del Skrevet 5. april 2021 Nå googlet jeg gågging, og det ser jo it som vanlig rolig jogging? Uansett tviler jeg på at noen bryr seg, jeg jogger selv og legger ikke merke til andre. Anonymkode: 96644...2f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #17 Del Skrevet 5. april 2021 Charlie Amberson skrev (På 3.4.2021 den 18.23): Hvis man er så gammel at man må "gågge" da er man også så gammel at man driter i om det er flaut. Nei, dessverre ikke. Men jeg har alltid vært en «gågger», uansett alder og form. Tror jeg er bygget mer for korte, raske distanser, når det blir over hundre meter må det gå saaaakte. AnonymBruker skrev (På 3.4.2021 den 23.08): Please, fortsett med det, PLEASO-PLEASO! Så det blir en trend, så kan jeg oXo gjøre det?! Fordi jeg synes oXo det er kjempe-flaut ... Jeg orker liksom ikke å jogge fordi da rister jo alt, men man får liksom det eXtra gyvet ved å gågge. Føler meg litt Tysse Plätzer. Anonymkode: e6d0d...576 Haha! Deal! AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nå googlet jeg gågging, og det ser jo it som vanlig rolig jogging? Uansett tviler jeg på at noen bryr seg, jeg jogger selv og legger ikke merke til andre. Anonymkode: 96644...2f2 Nja, det er vel mer rask gåing med joggebevegelser. Anonymkode: 8ee58...3ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #18 Del Skrevet 6. april 2021 Da gågger jeg også! Jeg elsker å løpe, men skal jeg klare å holde meg under sone 4 i puls, så må det gå saakte. Legger inn litt gåing her og der også. Anonymkode: 38dfe...1af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spell Skrevet 7. april 2021 #19 Del Skrevet 7. april 2021 Jeg klarer ikke gågge, som nevnt kan det være raskere å gå 😅 Men jeg bryr meg veldig lite om at andre gjør det. Under opptrening fra lite løping eller skader, eller bare en veldig rolig økt, så blir det ofte litt intervaller som veksler mellom å gå og jogge. Føler noen ganger på at folk tenker at jeg er skikkelig dårlig trent, men dette har jo null å si for meg. Til en viss grad stemmer det jo også at jeg er dårlig trent, men jeg trener for min egen del, ikke for andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥ Skrevet 8. april 2021 #20 Del Skrevet 8. april 2021 Jeg lærte ikke å jogge før jeg fikk følgende tips: Du skal jogge så sakte at du skjemmes! Jeg er et stykke forbi det nå. Og da tenker jeg både på at makstempoet har økt og at jeg forlengst har lagt av meg skammen over å jogge supersakte. For jeg gjør det fortsatt flere ganger i uken, kan ikke kjøre full spiker hver dag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå