AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #1 Skrevet 2. april 2021 Jeg planlegger å kjøpe valp og ser på logistikken rundt dette. Jeg bor 5 min gåtur fra jobb og tenkte å ta ut 2 uker ferie fra jobb (mulig max 1,5 uke blir innvilget iom at det er utenom feriesesongen for oss). Jobben min gjør jeg stille for meg selv på eget kontor og jeg vil kunne ta med meg valpen hver dag over lang tid, og iom at jeg bor nær jobb kan jeg på sikt trene på halve dager hjemme og øke gradvis alenetiden. Noen som har noen råd eller tanker rundt planen jeg har tenkt meg ut? Kontoret ligger 10 meter fra en bakdør som leder til et privat grøntområde. Anonymkode: 8bddc...c4d
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #2 Skrevet 2. april 2021 Det gr nok sikkert helt fint! 2 uker er alt for tidlig til å la valpen være hjemme, men så lenge den kan bli med på jobb, og du har mulighet til å ta hyppige småpauser fra jobb, så burde det gå helt fint! Anonymkode: 02627...2f9 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #3 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det gr nok sikkert helt fint! 2 uker er alt for tidlig til å la valpen være hjemme, men så lenge den kan bli med på jobb, og du har mulighet til å ta hyppige småpauser fra jobb, så burde det gå helt fint! Anonymkode: 02627...2f9 Ja, jeg kan styre dagen min stort sett og har flexitid så dersom jeg feks har brukt mye tid med lufting og aktivisering ila dagen kan jeg bare jobbe litt lenger når valpen sover feks. ts Anonymkode: 8bddc...c4d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå