Gå til innhold

Idioti å fortsette, han er uinteressert.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Av og til forstår jeg meg ikke på meg selv. Han er uinteressert. Han vil ikke ringe, er gretten på telefon, skal alt annet enn å møte meg når han har fri, spør ikke om livet mitt og gir faen. Skal vi møtes får jeg komme til han. Han anstrenger seg bare for å møte kompiser og andre. Gretten og sur konstant. Køen av andre alternativer er lang og fristende. Likevel er det så tungt å droppe den forelskelsen, glemme og gå over broa til noe bedre. Fordi fremtiden er usikker, og jeg ikke vet om jeg kan falle like hardt igjen. 

Anonymkode: 33f02...a4b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Av og til forstår jeg meg ikke på meg selv. Han er uinteressert. Han vil ikke ringe, er gretten på telefon, skal alt annet enn å møte meg når han har fri, spør ikke om livet mitt og gir faen. Skal vi møtes får jeg komme til han. Han anstrenger seg bare for å møte kompiser og andre. Gretten og sur konstant. Køen av andre alternativer er lang og fristende. Likevel er det så tungt å droppe den forelskelsen, glemme og gå over broa til noe bedre. Fordi fremtiden er usikker, og jeg ikke vet om jeg kan falle like hardt igjen. 

Vit at vi er flere som har vært der. Du har ikke kommet så langt at du har fått nok enda. Noe som føltes så sterkt og så riktige vanskelig å gå fra. For sånne følelser settes ikke i sving ofte. Når det skjer blir man overbevist om at dette er verd og sloss for.

Sannheten er at er han ikke interessert så kommet det aldri til å endre seg. 
mitt råd ikke ta mer kontakt. Det er beintøft og du vil sikkert gå på noen smeller og kontakte igjen men fortsett å prøve ig holde deg unna. Kom deg på date med nye. 

Jeg har en slik person i livet mitt og men jeg har kommet lengre enn deg. Jeg tar aldri kontakt lengre. Jeg bryr meg mindre og mindre om han. Det er bare fine minner og samtidig huske all dritten jeg måtte tåle. Jeg har og fått meg en ny venn og det hjelper utrolig på. Det er ikke like sterke følelser der men en får være fornøyd med litt sommerfugler når en prates. Jeg håper det vil klaffe med den nye. Det får bort fokuset på han som ikke er verd det.

Trekk deg unna og gjør deg opptatt er beste løsning.

Anonymkode: 79be4...384

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg holdt på i 4 bortkasta år,med en slik.  Han var slik fra begynnelsen. No more and never again ! 

Anonymkode: fe61b...4a7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Hvor lenge har dere vært sammen? Så kjedelig å høre, jeg kjenner følelsen og skuffelsen.. Jeg opplevde noe lignende med den kjekkeste fyren jeg noensinne har sett. Han var så sinnsykt på i starten, og det var ikke måte på hvor fin han syntes jeg var og hvor interessert han var i meg. Etter noen måneder skjønte jeg at han sendte nakenbildene sine til en haug av jenter han hadde småflørt med, for å få nakenbilder av dem. Han jobba på en mine to uker i slengen (Australia) og jeg har mistenkt at han delte mye av bildene med de andre utsultede mannfolka der oppe som måtte klare seg med hånda... Uggh. 

Anonymkode: d7749...6c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...