Kia83 Skrevet 1. april 2021 #1 Skrevet 1. april 2021 Jeg har jo ikke helt troa på dette, men må stille spørsmålet likevel! Har noen erfaring med å oppleve å få færre grå hår etter en viss periode? Kan kosthold spille inn her? Jeg er 34 år og har ikke mye grått hår, men finner et her og der innimellom. Fant mitt første for 5-6 år siden. De siste månedene har jeg funnet et par gråe hår som er grå helt ytterst, men brune innerst på den delen som er nærmest hodebunnen. Skulle da nesten tro at akkurat disse hårsekkene underveis av en eller annen grunn har blitt «friskmeldt».. ? Har gått på folsyretilskudd de siste månedene.. mon tro om det kan ha noe med det å gjøre?
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #2 Skrevet 2. april 2021 Kosttilskudd har ingen innvirkning på grå hår, dessverre. Da hadde mange vært rike Anonymkode: aaa54...451 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #3 Skrevet 2. april 2021 Kia83 skrev (17 timer siden): Jeg har jo ikke helt troa på dette, men må stille spørsmålet likevel! Har noen erfaring med å oppleve å få færre grå hår etter en viss periode? Kan kosthold spille inn her? Jeg er 34 år og har ikke mye grått hår, men finner et her og der innimellom. Fant mitt første for 5-6 år siden. De siste månedene har jeg funnet et par gråe hår som er grå helt ytterst, men brune innerst på den delen som er nærmest hodebunnen. Skulle da nesten tro at akkurat disse hårsekkene underveis av en eller annen grunn har blitt «friskmeldt».. ? Har gått på folsyretilskudd de siste månedene.. mon tro om det kan ha noe med det å gjøre? Ja, det kan du. Ved hjelp av riktig kosthold og vitaminer så er det flere som har opplevd dette. De får tilbake sin naturlige hårfarge, og rynkene blir borte. Også mange andre problemer. Alt sitter i tarmen, så håret og ansiktet gjenspeiler hvordan det står til inni kroppen. Også resten av kroppen psykisk og fysisk. Om du er interessert kan du lese om Anthony William medical medium på nettet. Det står mye om hår, hud og negler. Tror du må søke på engelsk. Jeg følger han på instagram, og det er to norske Facebookside under hans navn hvor man kan spørre spørsmål og diskutere. På Funksjonell medisin står det også mye om du søker på nettet, men det koster en del om du skal bestille time, og det er lange ventelister, med mindre du blir med på gruppekurs. De har en lignende fremgangsmåte som Anthony William medical medium, men han er nok et hestehode foran. Jeg har mye erfaring med funksjonell medisin, da jeg har gått der, og jeg følger Anthony William medical medium nå, og har tatt steget videre. Er mange som opplever at det blir mindre grå hår, og at man får tilbake hårfargen sin helt, og at øyenbryn oh vipper blir mer fremtredende. Og at huden blir mer myk og elastisk. Anonymkode: ef095...d65 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #4 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kosttilskudd har ingen innvirkning på grå hår, dessverre. Da hadde mange vært rike Anonymkode: aaa54...451 Det er feil. Funksjonell medisin og Anthony William medical medium bruker kosthold og tilskudd og det fungerer på det meste. Alt fra grå hår til tarmsykdom. Anonymkode: ef095...d65
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #5 Skrevet 2. april 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ja, det kan du. Ved hjelp av riktig kosthold og vitaminer så er det flere som har opplevd dette. De får tilbake sin naturlige hårfarge, og rynkene blir borte. Også mange andre problemer. Alt sitter i tarmen, så håret og ansiktet gjenspeiler hvordan det står til inni kroppen. Også resten av kroppen psykisk og fysisk. Om du er interessert kan du lese om Anthony William medical medium på nettet. Det står mye om hår, hud og negler. Tror du må søke på engelsk. Jeg følger han på instagram, og det er to norske Facebookside under hans navn hvor man kan spørre spørsmål og diskutere. På Funksjonell medisin står det også mye om du søker på nettet, men det koster en del om du skal bestille time, og det er lange ventelister, med mindre du blir med på gruppekurs. De har en lignende fremgangsmåte som Anthony William medical medium, men han er nok et hestehode foran. Jeg har mye erfaring med funksjonell medisin, da jeg har gått der, og jeg følger Anthony William medical medium nå, og har tatt steget videre. Er mange som opplever at det blir mindre grå hår, og at man får tilbake hårfargen sin helt, og at øyenbryn oh vipper blir mer fremtredende. Og at huden blir mer myk og elastisk. Anonymkode: ef095...d65 Kvakksalveri kalles det. Skulle vært ulovlig. Annet enn tynnere lommebok får man ingenting ut av det Anonymkode: aaa54...451 7
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #6 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kvakksalveri kalles det. Skulle vært ulovlig. Annet enn tynnere lommebok får man ingenting ut av det Anonymkode: aaa54...451 Hva er du redd for. Å måtte legge om kostholdet og ta vitaminer for å blir frisk? Ts, er inne på riktig spor, og da kan jeg vel gi henne mer info. Skader ikke å ta vitaminer og spise mer frukt og grønt og drikke sitronvann. Anonymkode: ef095...d65
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #7 Skrevet 2. april 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Anthony William medical medium Han medical mediumet som overhodet ikke har noe medisinsk bakgrunn, hvor lettlurte folk går rett på likevel? Det er ikke noe å være redd for, stort sett, men det gir et falskt håp og støtter opp under noe som grenser til svindel. Anonymkode: 74fb0...51e 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #8 Skrevet 2. april 2021 Jeg opplevde en periode med økende grå hår, nå når livet er mer på stell er de plutselig borte igjen, uten at jeg har gjort noe for det selv. Annet enn å få et bedre liv. Anonymkode: 57eb3...8ff 2
Kia83 Skrevet 2. april 2021 Forfatter #9 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg opplevde en periode med økende grå hår, nå når livet er mer på stell er de plutselig borte igjen, uten at jeg har gjort noe for det selv. Annet enn å få et bedre liv. Anonymkode: 57eb3...8ff Det gir mening.. syns jeg. Jeg begynte å få grå hår i en periode hvor jeg jobbet voldsomt mye over en tre-fire års periode, spiste usunt og hadde voldsomt mye stress som satte seg ordentlig i kroppen + ødela nattesøvnen. I dag har jeg et helt annet liv. Skulle ikke forundre meg om det har en innvirkning på hud og hår (og tarm som det nevnes over her).
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #10 Skrevet 11. august 2021 Jeg har faktisk flere hår nedentil som er grå/hvite ytterst og mørke innerst! Tror det må ha sammenheng med et vondt brudd for snart 2 år siden, og at jeg nå har det bedre. Anonymkode: 86f15...49c
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #11 Skrevet 11. august 2021 Samboeren min får masse grå hår på siden av hodet om han er i en periode med mye stress. Når han kommer ut av den perioden så blir det færre. Vi bruker å si at jeg gir han grå hår når jeg ikke kan oppføre meg 😅 Anonymkode: ed789...e06
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #12 Skrevet 11. august 2021 Jeg fikk mange hvite hår nesten over natten, da kjæresten min ble alvorlig syk Anonymkode: 2d1e8...018
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå