Gå til innhold

Hører stemmer i hodet

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hver dag hører jeg stemmer i hodet. «Vi vil ha loff! Vi vil ha loff!» roper de og det gir seg ikke før jeg spiser et par skiver loff. Hva skal jeg gjøre? Jeg holder på å bli gal! Noen ganger trosser jeg «dem» og «gir dem» grovbrød i stedet, men da klikker de fullstendig sånn at jeg bare må gi dem vilja si til slutt. Hva skal jeg gjøre? 

Anonymkode: 6f5e8...91d

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gå til tannlegen

Anonymkode: 6e9a3...e6c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis dette ikke er tull må du oppsøke fastlegen så fort de åpner igjen etter påske.

Anonymkode: 5c25e...c68

AnonymBruker
Skrevet

Du må ta det på alvor og ta det opp med fastlegen. Ikke så veldig uvanlig akkurat - men som med all annen potensiell sykdom så gjelder d å få riktig hjelp så fort som mulig før det kan utvikle seg til mer plagsomme symptomer..

Anonymkode: 19be1...b2e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvis dette ikke er tull må du oppsøke fastlegen så fort de åpner igjen etter påske.

Anonymkode: 5c25e...c68

Hvorfor skulle d være tull?

Er ikke så uvanlig å høre stemmer -‘men veldig viktig å ta det på Alvor 

AnonymBruker
Skrevet

Du har kanskje scizofreni?

Anonymkode: ef6db...ae9

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvorfor skulle d være tull?

Er ikke så uvanlig å høre stemmer -‘men veldig viktig å ta det på Alvor 

Det var vel assosiasjonen til Karius og Baktus med "Vi vil ha loff" da. 

• Liker 2
Skrevet

På tide å ta en alvorsprat med Karius og Baktus!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
TheTrollHunter skrev (2 minutter siden):

På tide å ta en alvorsprat med Karius og Baktus!

Skjønner ikke helt hvorfor folk bruker masse tid på å være her inne bare for å tulle og tydeligvis få en god latter selv (for få andre syns dette er så morsomt at det er verdt å lese liksom ..)

Hold deg utenom forumet hvis du ikke kan vise den respekten til ts å ta det som skrives på alvor

Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Skjønner ikke helt hvorfor folk bruker masse tid på å være her inne bare for å tulle og tydeligvis få en god latter selv (for få andre syns dette er så morsomt at det er verdt å lese liksom ..)

Hold deg utenom forumet hvis du ikke kan vise den respekten til ts å ta det som skrives på alvor

Vanskelig å ta troll på alvor. Når ts viser respekt for mennesker som faktisk hører stemmer og er psykisk syke skal jeg vise respekt til ts. Man skal absolutt ikke tulle med alvorlig sykdom sånn ts gjør

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hver dag hører jeg stemmer i hodet. «Vi vil ha loff! Vi vil ha loff!» roper de og det gir seg ikke før jeg spiser et par skiver loff. Hva skal jeg gjøre? Jeg holder på å bli gal! Noen ganger trosser jeg «dem» og «gir dem» grovbrød i stedet, men da klikker de fullstendig sånn at jeg bare må gi dem vilja si til slutt. Hva skal jeg gjøre? 

Anonymkode: 6f5e8...91d

Det må være sirup på loffen.

Anonymkode: 8a2ae...7d9

Skrevet

Kjære trådstarter,

Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. 

Med vennlig hilsen
Anki, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...