Gå til innhold

Noen som har operert vagina?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt veldig vid etter flere fødsler, og når jeg og kjæresten har sex så kjenner jeg han omtrent ikke. Jeg blir også veldig våt, så det er overhodet ingen friksjon. Så sexlivet har blitt veldig kjedelig, jeg opp får aldri orgasme mer, og kjæresten faller også litt sammen underveis. Jeg har hatt flere sexpartnere, og det er det samme med alle.  Dette er et skikkelig problem, og jeg lurer nå på å operere vagina, få strammet den opp. Har noen her inne gjort det og kan si noe om resultatet?

Anonymkode: d7123...55e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen erfaring enda, men skal opereres om noen mnd og vil også gjerne høre erfaringer. Mitt hovedproblem er livmorfremfall, så skal operere det, pluss at jeg er blitt ganske vid etter flere fødsler og skal få fikset det. 

Anonymkode: 2180a...c30

AnonymBruker
Skrevet

Ville dumpet typen og fått en afrikansk kjæreste. Vært i Gambia før ? Istedenfor en liten norsk snegle får du en deilig viril afrikansk mamba som fyller deg til randen. Gå fra typen !!

Anonymkode: 7c8ef...6ee

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ville dumpet typen og fått en afrikansk kjæreste. Vært i Gambia før ? Istedenfor en liten norsk snegle får du en deilig viril afrikansk mamba som fyller deg til randen. Gå fra typen !!

Anonymkode: 7c8ef...6ee

Sjukt godt tips. 

Anonymkode: 61747...00d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ingen erfaring enda, men skal opereres om noen mnd og vil også gjerne høre erfaringer. Mitt hovedproblem er livmorfremfall, så skal operere det, pluss at jeg er blitt ganske vid etter flere fødsler og skal få fikset det. 

Anonymkode: 2180a...c30

TS her.
Kan jeg spørre hvor du skal opereres? Og hvordan merket du at du hadde framfall? Jeg har en arrogant dust av en fastlege, så jeg tenkte å konsultere en privat klinikk. Men det koster jo litt, og jeg vil gjerne at klinikken har massevis av erfaringer😅

AnonymBruker
Skrevet

Ingen som har operert?

AnonymBruker
Skrevet

Først må du prøve alt annet. Du må trene bekkenbunn etc. Du kan få hjelp hos fysioterapeut til øvelser.

Anonymkode: 0bed6...249

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke startet der. Jeg har ikke operert men var også vid og slapp etter fødsel. Fikk god hjelp av appen MammaMage. Hvis du mistenker frafall bør du undersøke hypopressiv trening.

Jeg lurer på om det går an å få laser for å stramme opp også. Men jeg hadde aldri startet der.

Anonymkode: 5ce1c...aa3

AnonymBruker
Skrevet

Før du vurderer kniven så ville jeg sjekket ut penissleeve til typen. Godt og gøy for begge to..

Anonymkode: a1dc9...458

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Først må du prøve alt annet. Du må trene bekkenbunn etc. Du kan få hjelp hos fysioterapeut til øvelser.

Har ingen dokuementert effekt ved fremfall... 

Anonymkode: fbb1d...990

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker said:

Har ingen dokuementert effekt ved fremfall... 

Anonymkode: fbb1d...990

Fremfall er noe annet. Nå snakkes det om vid vagina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...