AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #1 Skrevet 1. april 2021 Klikker snart for meg ja, jeg får ny mandel steiner som skal ut hver uke til annenhver uke. De ligger som regel i flere dager og plager før de faller ut. Den klump følelsen som når man har angst, kjennes det ut som. Kjempe slitsomt da jeg at på til har angst. Mandelene mine tror jeg ligge rganske langt bak, eller så er tunga mi stor eller noe. fordi jeg har prøvd flere ganger og dytte ut selv, men har ikke sjangs i havet før de faller ut frivillig. Så noen som har fjernet bare på det grunnlaget, eller vet om det går ann? Anonymkode: 05632...ba0
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #2 Skrevet 1. april 2021 Det må være medisinsk grunn. En ØNH-spesialist vil kunne svare deg. Be om henvisning fra fastlegen Anonymkode: 84455...443
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #3 Skrevet 1. april 2021 Det går fint an. Har gjort det selv, og skjenner flere som har fjernet på det grunnlaget. Inkludert barn. Mandelsteiner lukter grusomt, og kan gi nedsatt livskvalitet pga sjenerende lukt blant annet. Noen får det sjeldent mens andre får det kronisk, noe som høres ut som i ditt tilfelle. Gå til fastlegen å be om henvisning til øre nese hals spesialist. Anonymkode: 14568...11a
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #4 Skrevet 6. april 2021 Ja, jeg fikk fjernet mandlene pga sjenerende mandelsteiner. Stinket døden.. Dessverre gikk jeg i mange år før jeg søkte hjelp, og i mellomtiden rakk jeg å få skikkelig mindreverdighetskomplekser og angst for å være nærme andre pga lukten. Mandlene mine var kronisk betente med lange krypter fulle av gørr... Vondt å fjerne men fantastisk å bli kvitt dritten Anonymkode: e9fae...565
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå