AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #21 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er kvinne. JEG Mener at JEG IKKE tenner på å pule menn JEG ikke har følelser for (i den grad menn gjør det), og JEG ER i alle fall IKKE interessert i å beholde en ektefelle JEG lett kan bedra seksuelt (slik menn ofte er interessert i). Synes det å kalle folk for guttunger er tåpelig hersketeknikk. Sier litt om hvor liten kunnskap man har om tema. SÅNN, SÅ SLIPPER DU Å SNAKKE FOR ALLE KVINNER Du må nesten godta at alle ikke har samme preferanser som deg. Anonymkode: c812a...60f Snakker for 99% av kvinnene på KG, har oppfordret TS til å søke opp tråder, og har til og med linket til en av de helt nyeste trådene om nettopp dette. Det kommer tydelig frem at svært mange kvinner opplever det på den måten jeg beskriver her. De beskriver dette som overgrep og grooming. For all del, jeg skal ikke nekte deg å knulle andre fordi mannen din har lyst, og ikke fordi du selv har lyst. Men jeg vil likevel påstå at de færreste menn og kvinner tenner på kvinneundertrykkelse. Anonymkode: 7583e...23f
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #22 Skrevet 1. april 2021 Cuckold på kg handler om hekser og troll. Anonymkode: 47108...211
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #23 Skrevet 1. april 2021 Cuckolding ender ofte med en hotwife som finner ekte kjærlighet hos sin bull. The 🐃 and The Former 🔥wife. Anonymkode: af77f...1d4
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #24 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Cuckolding ender ofte med en hotwife som finner ekte kjærlighet hos sin bull. The 🐃 and The Former 🔥wife. Anonymkode: af77f...1d4 Det tror jeg også Anonymkode: 7583e...23f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå