AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #1 Skrevet 1. april 2021 Ja, lurer rett og slett på hva det er/innebærer? Anonymkode: 16a0b...dab
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #2 Skrevet 1. april 2021 Det er menn som ønsket at kvinner skal se ut som kvinner, men fungere som menn. Det er selvfølgelig nokså nyttesløst, så fetisjen er ofte knyttet til incels. Anonymkode: 7583e...23f 1
Milky Skrevet 1. april 2021 #3 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er menn som ønsket at kvinner skal se ut som kvinner, men fungere som menn. Det er selvfølgelig nokså nyttesløst, så fetisjen er ofte knyttet til incels. Anonymkode: 7583e...23f Hva er det du snakker om? cuckold er menn som tenner på å se at kona blir pult av en annen. Som tenner på at kona er utro 5
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #4 Skrevet 1. april 2021 1 minutt siden, Milky said: Hva er det du snakker om? cuckold er menn som tenner på å se at kona blir pult av en annen. Som tenner på at kona er utro Ja til alt bortsett fra siste setning. Det er frivillig. Anonymkode: 735d1...c5c 4
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #5 Skrevet 1. april 2021 Milky skrev (2 minutter siden): Hva er det du snakker om? cuckold er menn som tenner på å se at kona blir pult av en annen. Som tenner på at kona er utro Ja, det er jo det jeg sa. Anonymkode: 7583e...23f 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #6 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja til alt bortsett fra siste setning. Det er frivillig. Anonymkode: 735d1...c5c Jepp. Men alt burde altså vært frivillig, for at det skulle ha funka. Anonymkode: 7583e...23f
Milky Skrevet 1. april 2021 #7 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, det er jo det jeg sa. Anonymkode: 7583e...23f Nei. Du sa at det betyr at mannen vil at kvinnen skal se ut som kvinne men fungere som mann.. den setningen gir ikie mening engang 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #8 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, det er jo det jeg sa. Anonymkode: 7583e...23f Nei, det var det ikke. Det er greit at det er påske og at du kanskje har lite å gjøre, men du trenger ikke å oppføre deg sånn som du gjør. Anonymkode: 47ffb...778 4
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #9 Skrevet 1. april 2021 Milky skrev (Akkurat nå): Nei. Du sa at det betyr at mannen vil at kvinnen skal se ut som kvinne men fungere som mann.. den setningen gir ikie mening engang Ja, det var det jeg sa Anonymkode: 7583e...23f
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #10 Skrevet 1. april 2021 Milky skrev (Akkurat nå): Nei. Du sa at det betyr at mannen vil at kvinnen skal se ut som kvinne men fungere som mann.. den setningen gir ikie mening engang Guttungen mener nok at "å fungere som en mann" betyr å være utro, men det gjør det altså ikke. Anonymkode: 47ffb...778 3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #11 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, det var det ikke. Det er greit at det er påske og at du kanskje har lite å gjøre, men du trenger ikke å oppføre deg sånn som du gjør. Anonymkode: 47ffb...778 Neivel? Da anbefaler jeg TS å søke opp de trådene som finnes om cuckolding her inne, så kan han eller hun se selv. Anonymkode: 7583e...23f
Milky Skrevet 1. april 2021 #12 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, det var det jeg sa Anonymkode: 7583e...23f Nei det var det ikke isåfall bør du ordlegge deg bedre. Å være utro er ikke å fungere som en mann. Massevis av kvinner er også utro. 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #13 Skrevet 1. april 2021 Milky skrev (6 minutter siden): Hva er det du snakker om? cuckold er menn som tenner på å se at kona blir pult av en annen. Som tenner på at kona er utro Dette var skikkelig ekkelt! Æsj! Anonymkode: 936d5...fa9 3
Milky Skrevet 1. april 2021 #14 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette var skikkelig ekkelt! Æsj! Anonymkode: 936d5...fa9 Folk tenner på mye rart 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #15 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Guttungen mener nok at "å fungere som en mann" betyr å være utro, men det gjør det altså ikke. Anonymkode: 47ffb...778 Jeg er kvinne. Mener at de færreste kvinner tenner på å pule menn de ikke har følelser for (i den grad menn gjør det), og i alle fall at de færreste kvinner er interessert i å beholde en ektefelle de lett kan bedra seksuelt (slik menn ofte er interessert i). Synes det å kalle folk for guttunger er tåpelig hersketeknikk. Sier litt om hvor liten kunnskap man har om tema. Anonymkode: 7583e...23f
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #16 Skrevet 1. april 2021 Og dere som mener at dette ikke er knyttet til inceldom, kan jo bare vise oss et vellykket par som lever slik Anonymkode: 7583e...23f 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #17 Skrevet 1. april 2021 Her er det vel egentlig bare én ting TS kan ta med seg: At det er bedre å google enn å spørre kvinneguiden. Anonymkode: 6a3a2...54d 3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #18 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Her er det vel egentlig bare én ting TS kan ta med seg: At det er bedre å google enn å spørre kvinneguiden. Anonymkode: 6a3a2...54d Hvis hun googler cuckold så kommer hun garantert rett inn på KG. Det er ikke lengre siden temaet ble debattert, her er en tråd: https://forum.kvinneguiden.no/topic/1462597-til-damer-som-ikke-kunne-tenkt-seg-sex-med-andre-enn-partneren/ Her svarer kvinnene godt for seg, om hva de tenker om saken. Anonymkode: 7583e...23f
Revenmann29 Skrevet 1. april 2021 #19 Skrevet 1. april 2021 cuckold er når en mann vil at dama skal ha sex med andre menn, eller være utro.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #20 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg er kvinne. Mener at de færreste kvinner tenner på å pule menn de ikke har følelser for (i den grad menn gjør det), og i alle fall at de færreste kvinner er interessert i å beholde en ektefelle de lett kan bedra seksuelt (slik menn ofte er interessert i). Synes det å kalle folk for guttunger er tåpelig hersketeknikk. Sier litt om hvor liten kunnskap man har om tema. Anonymkode: 7583e...23f Jeg er kvinne. JEG Mener at JEG IKKE tenner på å pule menn JEG ikke har følelser for (i den grad menn gjør det), og JEG ER i alle fall IKKE interessert i å beholde en ektefelle JEG lett kan bedra seksuelt (slik menn ofte er interessert i). Synes det å kalle folk for guttunger er tåpelig hersketeknikk. Sier litt om hvor liten kunnskap man har om tema. SÅNN, SÅ SLIPPER DU Å SNAKKE FOR ALLE KVINNER Du må nesten godta at alle ikke har samme preferanser som deg. Anonymkode: c812a...60f 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå