Gå til innhold

Vil dere date en som har sittet inne?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en gutt på 25 som har sittet 6 år i fengsel. Har jeg sjans på norsk dame? Har en kompis som har god lønn, ser bra ut, samme alder og er lege som ikke får seg dame heller. Hva tenker dere om mine odds ?

Anonymkode: 3adb8...c00

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva satt du inne for da? 

Anonymkode: ec08b...133

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hva satt du inne for da? 

Personfarlig kriminalitet, narkotika, bandevirksomhet og bedrageri. Ikke voldtekt eller pedofili. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva satt du inne for da? 

Siden han satt 6 år, tenker jeg enten at han ble tatt med et par gram hasj eller drap.. (halvveis spøk)

Anonymkode: cc715...48b

• Liker 2
Skrevet (endret)

.

Endret av Cleo88
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke jeg hadde brydd meg noe særlig, men det spørs jo helt hvordan livet ditt er nå.

Anonymkode: b8d27...93e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Personfarlig kriminalitet, narkotika, bandevirksomhet og bedrageri. Ikke voldtekt eller pedofili. 

Er du nettopp sluppet ut? Når startet du soningen? 

Hvis du sonet 6 år, så fikk du egentlig en høyere dom?  Siden ett fengselsår er 9 mnd. 

Anonymkode: bf1e1...29d

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Nei, det kunne jeg ikke. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er du aggressiv og voldelig? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøvde men det gikk dårlig. Han begynte å få voldelige tendenser ut i forholdet.

Anonymkode: df522...3f1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært romantisk involvert med to stk som har sittet inne, men jeg avsluttet det med begge. Jeg sier ikke at de er dårlige personer, men jeg ser noen fellestrekk hos dem begge som gjør at nei, jeg vil ikke date dem (eller de fleste andre som har sittet inne).

Folk kan forandre seg, men noen personlighetstrekk som de har til felles, som impulsivitet/dårlig impulskontroll, spenningssøkende, aggressivitet, tilbøyelighet til rusmisbruk (alkohol/narkotika) ... ja, de er ikke noe som nødvendigvis endrer seg så veldig, selv om man blir eldre. De forandrer bare form og uttrykk. Jeg dømmer dem ikke, men for min del blir jeg betenkt. Det har også vært et snev av egoisme hos dem, som ikke passer for meg og mitt liv.

En annen ting er at man også kan være tilknyttet et "dårlig miljø" (sier ikke at ALLE er det ...), der det er en kort vei tilbake til kjappe penger, vold, narkotika, og lignende. Jeg vil ikke ha et slikt miljø tett innpå meg.

Anonymkode: 4e751...c49

• Liker 9
Gjest Margo
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Uaktuelt.

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Jeg er streng. 

Anonymkode: 51934...d33

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er du nettopp sluppet ut? Når startet du soningen? 

Hvis du sonet 6 år, så fikk du egentlig en høyere dom?  Siden ett fengselsår er 9 mnd. 

Dette er en veldig vanlig misforståelse. Et fengslesår er 12mnd

Anonymkode: 3798b...29e

• Liker 1
Skrevet

Nei, vi deler ikke samme verdigrunnlag.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville nok vært betenkelig til å være i et forhold med noen som har skjøvet grensene for hva som er rett og lovlig såpass grundig at de fikk en 6 år lang fengselsstraff. Da har man tatt mange dårlige valg for seg selv og de rundt seg. Det vitner om dårlig impulskontroll, søk etter spenning og en tendens til å skyve grenser.

Jeg foretrekker menn som er stabile, trygge og rolige, og som tar gode valg og unngår oppførsel/adferd som kan være destruktiv for sitt eget liv eller forhold med venner og familie.

Om du er en slik person nå, så er det kjempeflott og godt jobba. Men jeg ville likevel vært tvilende på om det er mulig å totalt forandre så typiske personlighetstrekk. 

Anonymkode: f39f1...6f1

AnonymBruker
Skrevet

TS, om du tar tak nå og bygger deg et ryddig liv med fokus på utdanning/fast jobb, nye streite venner og sunne interesser så vil du selvsagt få deg kjæreste du også. 

Men du må ha de andre tingene på plass først. Minst to år frem i tid før du tenker på kjæreste. 

Anonymkode: 9f111...3d3

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Det hadde ikke vært aktuelt for meg 

Anonymkode: 2abf3...bb8

AnonymBruker
Skrevet

Spørs, jeg er i et forhold med noen som har sittet en del år mer enn deg. Men han fungerer i hverdagen kanskje litt tendenser til soningsskading😄😄 men ikke fortell på første date da, og prøv å endre din livsstil så vil det gå bra❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...