AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #1 Skrevet 1. april 2021 Jente på 18 her, jeg har bror som er verdens snilleste som er i slutten av 20-åra og i sin beste mtp kvinner. Han hadde en kjæreste på univ som han flyttet sammen med etter studiene, de fikk egen leilighet og jobbet begge to. Etterhvert fikk hun tilbud om å tjene de helt store pengene i USA, og gjorde det slutt med ham fordi hun ikke hadde troen på langdistanse. Jeg kan respektere at man gjerne ønsker seg flere penger. De slet henne helt ut etter hva jeg hørte og hun gikk lei, og valgte å komme tilbake til Norge rett før jul, og innså hvor glad hun var i broren min og ville tilbake til ham og de er sammen igjen i dag. Jeg føler at det er så urettferdig at hun har råd til å leke med min brors følelser, selvom jeg kanskje ikke er verdens peneste, jeg ville gitt hva som helst for å få en som var halvt så fin som ham. ... Anonymkode: d102c...bbe
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #3 Skrevet 1. april 2021 TS er nok bare litt frustrert. Du er bare 18 år TS, slapp av du har livet foran deg. Det kommer til å dukke opp den ene etter den andre. Pass bare på å ikke gå i fella med ligge rundt med for mange uten følelser, da brenner du nemlig opp evnen din til å koble sex med kjærlighet. Kjærlilghet trenger sex, sex trenger kjærlighet. Hvis ikke blir du tom innvendig. Anonymkode: fdbf5...605 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #4 Skrevet 1. april 2021 Det var din brors valg om å ta henne tilbake, det må du jo nesten bare respektere. Ikke sikkert hun lekte med følelsene hans, det er normalt å ønske å prøve seg på litt forskjellig etter studiene, og et opphold i utlandet er fristende for mange. Avstandsforhold kan faktisk være veldig vanskelig, og det er fullt forståelig at noen velger å ikke være sammen på en såpass drøy distanse som USA - Norge, særlig når man i utgangspunktet kanskje ser for seg å flytte til statene permanent. At det ikke ble sånn fordi hun innså hvordan arbeidslivet kan være der var nok en lærepenge, men neppe noe hun visste da hun dro dit. Det er heller ikke normalt å være sammen livet ut lenger, på godt og vondt. Forhold ender hele tiden, noen av dem finner sammen igjen, mens andre ikke. Anonymkode: d6fd2...045 4
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #5 Skrevet 1. april 2021 Hun leker vel ikke akkurat med din brors følelser. Han er voksen nok til å ta sine egne avgjørelser om kjærligheten. Men dette er vel din ste- bror, om jeg ikke tar helt feil. Det er du som oppretter x-antall tråder her til stadighet. Anonymkode: 84fa5...1f1 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #6 Skrevet 1. april 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det var din brors valg om å ta henne tilbake, det må du jo nesten bare respektere. Ikke sikkert hun lekte med følelsene hans, det er normalt å ønske å prøve seg på litt forskjellig etter studiene, og et opphold i utlandet er fristende for mange. Avstandsforhold kan faktisk være veldig vanskelig, og det er fullt forståelig at noen velger å ikke være sammen på en såpass drøy distanse som USA - Norge, særlig når man i utgangspunktet kanskje ser for seg å flytte til statene permanent. At det ikke ble sånn fordi hun innså hvordan arbeidslivet kan være der var nok en lærepenge, men neppe noe hun visste da hun dro dit. Det er heller ikke normalt å være sammen livet ut lenger, på godt og vondt. Forhold ender hele tiden, noen av dem finner sammen igjen, mens andre ikke. Anonymkode: d6fd2...045 Litt av grunnen til det er nok det jeg skriver over, at mange prøver for mange og mister evnen til å elske. Man deler ut det mest intime man har i øst og vest, helt til det ikke er intimt lenger, bare noe man gjør for moro. Anonymkode: fdbf5...605
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #7 Skrevet 1. april 2021 Man må følge sine drømmer også, ikke la en mann stoppe en. Og langdistanse er vanskelig. Hun gjorde det nok ikke fordi hun tok så lett på det eller ville leke med følelsene hans. Anonymkode: ce5ff...2f1 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #8 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Litt av grunnen til det er nok det jeg skriver over, at mange prøver for mange og mister evnen til å elske. Man deler ut det mest intime man har i øst og vest, helt til det ikke er intimt lenger, bare noe man gjør for moro. Anonymkode: fdbf5...605 Hvis man bare ligger rundt hele tiden uten å inngå dypere relasjoner, så kanskje. Men det handler jo ikke om det når man avslutter et romantisk forhold, man mister ikke evnen til å elske bare fordi et forhold tar slutt, den kommer igjen selv om det kan ta litt tid. Jeg kjenner så og si ingen som har hatt samme partner hele livet, likevel har de hatt både lange og kortere forhold med gjensidig kjærlighet. Men livet skjer, noen ganger vokser man fra hverandre, en eller begge vil flytte, eller den ene faller fra. Anonymkode: d6fd2...045
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #9 Skrevet 1. april 2021 Just now, AnonymBruker said: Hvis man bare ligger rundt hele tiden uten å inngå dypere relasjoner, så kanskje. Men det handler jo ikke om det når man avslutter et romantisk forhold, man mister ikke evnen til å elske bare fordi et forhold tar slutt, den kommer igjen selv om det kan ta litt tid. Jeg kjenner så og si ingen som har hatt samme partner hele livet, likevel har de hatt både lange og kortere forhold med gjensidig kjærlighet. Men livet skjer, noen ganger vokser man fra hverandre, en eller begge vil flytte, eller den ene faller fra. Anonymkode: d6fd2...045 Ja, for all del. Jeg ønsker ikke å generalisere her, jeg mener bare det er en tendens. Det virker som om flere og flere kobler sexen vekk fra kjærllighet. Man kan alltids lære å elske igjen, men ofte kan det ta tid..... man høster som man sår lissom. Anonymkode: fdbf5...605
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #10 Skrevet 1. april 2021 Teit av henne, men hun lærte leksa si og broren din tar sine egne valg. Du er nylig blitt voksen og skal lære mye om kjærlighet og livet. Anonymkode: 0127e...0f7
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #11 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Ja, for all del. Jeg ønsker ikke å generalisere her, jeg mener bare det er en tendens. Det virker som om flere og flere kobler sexen vekk fra kjærllighet. Man kan alltids lære å elske igjen, men ofte kan det ta tid..... man høster som man sår lissom. Anonymkode: fdbf5...605 Ja, men at mange velger å holde på med løsere seksuelle forbindelser heller enn romantiske relasjoner blir en annen diskusjon enn det TS lurer på mener jeg. Når det gjelder forhold, så er det på godt og vondt normalt å ha flere av dem i løpet av livet, uten at evnen til å gi og motta kjærlighet ikke forsvinner av den grunn. Anonymkode: d6fd2...045
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #12 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): ...Jeg føler at det er så urettferdig at hun har råd til å leke med min brors følelser, selvom jeg kanskje ikke er verdens peneste, jeg ville gitt hva som helst for å få en som var halvt så fin som ham. ... Anonymkode: d102c...bbe Dette er ikke ei bra holdning. Man skal ikke gjøre "hva som helst" for kjærlighet, da er du jo verre enn broren din som tok eksen tilbake. Anonymkode: 0127e...0f7
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #13 Skrevet 2. april 2021 Har hun lekt med følelsene hans? Har hun holdt han for narr? Løyet for han? Jeg kan ikke se det TS. Hun gjorde derimot et valg om å teste ut en stor mulighet. Kanskje en mulighet som dukker opp en gang i livet. Dette betyr ikke at hun ikke har elsket han hele tiden. Det hadde vært verre om hun pga han hadde latt være å ta denne sjansen. Da kunne dette blitt noe hun tenkte mye på senere, sjansen dom glapp pga din bror. Sånt kan gro seg stort og bli et problem i forholdet. Nå vet vi ikke hele historien her. Hvorfor flyttet ikke broren din sammen med henne feks, hvis han elsket henne? Hvorfor skulle hun gi opp sin drøm for han, hvis ikke han var villig til å gi opp noe for henne? Her er det mye du ikke vet TS. Du er ung, og forhold er ikke så sort hvitt som du tenker. Vær glad for broren din om han er lykkelig nå. Hans forhold er hans valg. Anonymkode: 03eff...b73 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #14 Skrevet 3. april 2021 21 hours ago, AnonymBruker said: Har hun lekt med følelsene hans? Har hun holdt han for narr? Løyet for han? Jeg kan ikke se det TS. Hun gjorde derimot et valg om å teste ut en stor mulighet. Kanskje en mulighet som dukker opp en gang i livet. Dette betyr ikke at hun ikke har elsket han hele tiden. Det hadde vært verre om hun pga han hadde latt være å ta denne sjansen. Da kunne dette blitt noe hun tenkte mye på senere, sjansen dom glapp pga din bror. Sånt kan gro seg stort og bli et problem i forholdet. Nå vet vi ikke hele historien her. Hvorfor flyttet ikke broren din sammen med henne feks, hvis han elsket henne? Hvorfor skulle hun gi opp sin drøm for han, hvis ikke han var villig til å gi opp noe for henne? Her er det mye du ikke vet TS. Du er ung, og forhold er ikke så sort hvitt som du tenker. Vær glad for broren din om han er lykkelig nå. Hans forhold er hans valg. Anonymkode: 03eff...b73 Det som du ikke vet med dette her er at den dagen hun gjorde det slutt for å bli rik i USA kom han hjem til oss og var helt knust. Han gråt og gråt og gråt. De hadde vært sammen i flere år før hun gjorde det. Hun har vist før at hun stikker når det kommer et «bedre tilbud» og gjør det trolig igjen en dag Anonymkode: d102c...bbe
Gjest someone_here Skrevet 3. april 2021 #15 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det som du ikke vet med dette her er at den dagen hun gjorde det slutt for å bli rik i USA kom han hjem til oss og var helt knust. Han gråt og gråt og gråt. De hadde vært sammen i flere år før hun gjorde det. Hun har vist før at hun stikker når det kommer et «bedre tilbud» og gjør det trolig igjen en dag Anonymkode: d102c...bbe Det er fordi det ikke finnes noe som kalles "min kvinnelig kjæreste". Det er bare hans tur
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå