Gå til innhold

Å bli fingret i rumpa

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

En finger i rumpa er sterkt kvinneundertrykkende, bokstavelig talt vil jeg si.

Anonymkode: 9bbc9...396

Jaha?

Hvis man har en kvinne inni rompa, er jeg enig med deg. Ellers ikke. 

Anonymkode: 3797c...75b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Man kan med fordel bruke hansker.

Nei..

Vaske hender før og etter, så noe problem 

AnonymBruker
Skrevet

Drømmer ofte om mannen til min søster. Vi har alltid hatt en flørtende spøkefull tone, men det stikker nok dypere en jeg egentlig ønsker. Koser ofte med meg selv mens jeg tenker på han, eller når kjæresten tar meg bakfra ser jeg bare for meg min svoger. Drømte senest om han inatt. Da måtte vi begge på toalettet, der møttes vi tilfeldig men utviklet seg raskt. Jeg sugde han til han nesten kom. Våryr som var i drømmen satt jeg meg oppå ansiktet hans og bæsjet. Dette smørte jeg utover han og ropte til han ‘fuck me black daddy’’ mens han kvelte meg samtidig som han tok meg hardt. Deilig drøm, hadde det bare skjedd på ordentlig tihihi 🤩🤠👩‍❤️‍💋‍👨

Anonymkode: f31e0...97f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Liker de fleste damer det? Gjør de fleste menn det på dama? 

Jeg ble litt overrasket over hvor godt det faktisk var. Elskeren min gjorde det i dag. Vanlig å få litt magevondt etterpå? Føle en må på do? 

Anonymkode: a6f24...599

Det som dere må prøve hvis dere ikke har prøvd det fr er at du suger han mens han fingrer deg 🤩 Det gjorde elskeren min og det var en nytelse. 

Anonymkode: 91b54...25f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg må si jeg tenkte at ordet funky var skikkelig malplassert her. Trodde det betydde kul og hip. Men så gikk jeg det nærmere etter sømmene og ser at det betyr "something that smells bad". Såh...jeg antar du kan ha rett :laugh: 

Haha ja, beklager, den riktige tolkningen av funky er ikke heeeelt det jeg mente, for min del 🤭 spesielt siden ingenting går opp der før jeg har analdusjet grundig. 

Funky for meg er forresten en samlebetegnelse for rart, snodig, muligens litt ubehagelig men ikke vondt, men definitivt ikke godt, osv. Sånn for å oppklare hva jeg mente😄

Anonymkode: 4ff35...9b3

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Liker faktisk ikke finger i rumpa, foretrekker penis og buttplug. Finger blir liksom for tynt og vrikkende, på en måte. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det 😆

Anonymkode: 1e205...9c2

Same! Kiler litt sånn merkelig, haha. 

AnonymBruker
Skrevet

Liker best penis i rompa. 

Anonymkode: 91b54...25f

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...