Gå til innhold

Å bli fingret i rumpa

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Liker de fleste damer det? Gjør de fleste menn det på dama? 

Jeg ble litt overrasket over hvor godt det faktisk var. Elskeren min gjorde det i dag. Vanlig å få litt magevondt etterpå? Føle en må på do? 

Anonymkode: a6f24...599

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker det ikke fordi jeg sliter med treg mage og sjansen er stor for at han møter på avføring om han stikker fingeren inni. Men elsker å bli rimmet og massert rundt. Selv rimmer og fingrer jeg gjerne mannen. 

Anonymkode: aa28b...298

Skrevet

Ja synes d er sykt digg

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Finger eller pikk?

Anonymkode: fc354...38b

Begge deler

• Liker 1
Gjest Kaiminator
Skrevet

Jeg vil faktisk ha ei til å pegge meg. Med min egen kopi av penis. Snakk om å pule seg sjøl 😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Bedre med penis i vagina og samtidig finger i rumpa?

Anonymkode: fc354...38b

Det er også digg det. Og omvendt. Masse forskjellig man kan gjøre vettu

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg ble litt overrasket over hvor godt det faktisk var. Elskeren min gjorde det i dag. Vanlig å få litt magevondt etterpå? Føle en må på do? 

Jeg fingret ofte exen i toern mens hun fingerpulte  seg i fitta, hun likte det godt 

Vaska meg godt på henda etterpå selvsagt

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Liker faktisk ikke finger i rumpa, foretrekker penis og buttplug. Finger blir liksom for tynt og vrikkende, på en måte. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det 😆

Anonymkode: 1e205...9c2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet om det er normalt å få diare etter? 

AnonymBruker
Skrevet

Liker ingenting i rumpa.. 

Anonymkode: 30a02...301

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg elsker når andre leker med rompa mi. Tunge, finger, leker eller penis. Det er digg

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Noen som vet om det er normalt å få diare etter? 

Det får jeg ofte dagen etter analsex, men stort sett kun når han kommer inni meg. Ved fingring i rumpa eller leketøy får jeg ingen msgetrøbbel.. 

Anonymkode: 90976...79b

AnonymBruker
Skrevet
lsklars skrev (13 timer siden):

Vaska meg godt på henda etterpå selvsagt

Man kan med fordel bruke hansker.

Anonymkode: 3797c...75b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Liker faktisk ikke finger i rumpa, foretrekker penis og buttplug. Finger blir liksom for tynt og vrikkende, på en måte. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det 😆

Anonymkode: 1e205...9c2

Som jeg skulle sagt det selv. Leketøy og/eller penis er digg. Fingre syns jeg er mer funky og ubehagelig🤭

Anonymkode: 4ff35...9b3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Som jeg skulle sagt det selv. Leketøy og/eller penis er digg. Fingre syns jeg er mer funky og ubehagelig🤭

Anonymkode: 4ff35...9b3

Jeg må si jeg tenkte at ordet funky var skikkelig malplassert her. Trodde det betydde kul og hip. Men så gikk jeg det nærmere etter sømmene og ser at det betyr "something that smells bad". Såh...jeg antar du kan ha rett :laugh: 

Anonymkode: 3797c...75b

AnonymBruker
Skrevet

Aldri fått diare pga analt, bare tull.

Må spyle seg 2-3 ganger med vann får analkos. Jeg har vel  en form for analkos maks 1 gang i uken, elsker det. Men må ikke skje for ofte.

Anonymkode: c1027...aca

AnonymBruker
Skrevet

Eksen min gjorde det veldig ofte når det gikk for meg og det var helt sinnsykt digg, forsterket orgasmene x 100. Det var noe med måten han gjorde det på også, la liksom trykk på rett sted. Første gangen besvimte jeg nesten, eneste gangen jeg ikke har greid å være stille selv om jeg prøvde (håper fortsatt ingen andre var hjemme i kollektivet..). Han ventet alltid på en bekreftelse fra meg før han førte den inn, så hvis jeg ikke var i humør, redd for renslighet eller noe så respekterte han det. Nåværende kjæreste vil ikke gjøre det og det er også helt greit. Bare gøy hvis begge har lyst.

Anonymkode: a9279...0b0

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan anbefaler dere at man går fram (når man har fått samtykke)? Tips og triks rett og slett, og jeg skjønner dette er individuelt. Greit med litt tips likevel. :)

Anonymkode: 5946d...b99

Gjest Smeltemann
Skrevet

De fleste damer liker å få en finger i rompa når de får orgasme.

AnonymBruker
Skrevet

En finger i rumpa er sterkt kvinneundertrykkende, bokstavelig talt vil jeg si.

Anonymkode: 9bbc9...396

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...