AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #21 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det er bare å kjøre doggy. Omtrent som en gammel melkekartong, "brett ut og bøy helt tilbake". Anonymkode: 1db2b...0c0 Doggy er ikke lett hvis du ikke har ekstra stor, mye man må forsere før man når fram. Snakker av erfaring med litt større enn gjennomsnittet. Anonymkode: c987a...0bd 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #22 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Doggy er ikke lett hvis du ikke har ekstra stor, mye man må forsere før man når fram. Snakker av erfaring med litt større enn gjennomsnittet. Anonymkode: c987a...0bd Holdt ikke litt større? Nå er vi nok flere som lurer på hva du legger i ekstra stor. Normalt vil 1 kg fett gi 1,5 mm mer fettlag fordelt over kroppen. Så med 40 kg fett snakker vi om 6 cm mer. Betyr det at penis må være tilsvarende lenger? Hvis dette stemmer så er disse små mannfolka velutstyrte så det holder. Kanskje slanke damer som liker store skal ha det som preferanse ved valg av mann. "Var din forrige langvarige kjæreste overvektig?" Hvis ja, da må du være svær😂🤣 Anonymkode: 29ae6...67f
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #23 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Holdt ikke litt større? Nå er vi nok flere som lurer på hva du legger i ekstra stor. Normalt vil 1 kg fett gi 1,5 mm mer fettlag fordelt over kroppen. Så med 40 kg fett snakker vi om 6 cm mer. Betyr det at penis må være tilsvarende lenger? Hvis dette stemmer så er disse små mannfolka velutstyrte så det holder. Kanskje slanke damer som liker store skal ha det som preferanse ved valg av mann. "Var din forrige langvarige kjæreste overvektig?" Hvis ja, da må du være svær😂🤣 Anonymkode: 29ae6...67f Må huske på at enkelte kan bli nokså store over baken, så det skal litt til å komme seg rundt ei stor ræv, mer enn 1,5 cm ekstra. Anonymkode: c987a...0bd 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #24 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Må huske på at enkelte kan bli nokså store over baken, så det skal litt til å komme seg rundt ei stor ræv, mer enn 1,5 cm ekstra. Anonymkode: c987a...0bd Derfor "brett ut". Bare å dytte skinkene opp og ut til siden. Anonymkode: 1db2b...0c0 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #25 Skrevet 2. april 2021 Det må jo bli en slags fysisk distanse etterhvert som fettet gror med vekta... Snakker for meg selv som har vært tynn men nå er overvektig.. Følte sexen var mye bedre som "tynn" sånn sett... Nå er det bare større kroppsmasse i alle vinkler og mer dissing... Føler også at det krever mer for å få orgasme desverre... Anonymkode: c1c2c...dc4 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #26 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det må jo bli en slags fysisk distanse etterhvert som fettet gror med vekta... Snakker for meg selv som har vært tynn men nå er overvektig.. Følte sexen var mye bedre som "tynn" sånn sett... Nå er det bare større kroppsmasse i alle vinkler og mer dissing... Føler også at det krever mer for å få orgasme desverre... Anonymkode: c1c2c...dc4 Fettet gjør og noe med hormonbalansen i kroppen. Noe som kan redusere evnen. Før fikk samboer 10-15 orgasmer under samleie og sex. Nå, 15kg tyngre, 2-3. Øker hun vekten mer vil nok dette antallet og lysten reduseres mer. Heldigvis er hun lett trent, så når oppgaven og forskningen er over, vet jeg hun vil trene seg tilbake til hvor hun var før. En vil merke forskjell fra gang til gang. Sterkere, kåtere og mer utholden. Det ser vi begge frem til. Anonymkode: 29ae6...67f
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #27 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (På 1.4.2021 den 0.15): Bare se på Erna Solberg og mannen hennes Sindre Finnes. Sindre Finnes er 169 cm høy, mens Erna er nærmere 178 cm høy. Erna er også ganske bred, mens Sindre Finnes er relativt mager, med bittelitt mage. Anonymkode: 44c58...cc1 er du helt sikker? Anonymkode: 9e093...0cd 5
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #29 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Anonymkode: 88e75...e44 jeg vet ikke hvorfor men, jeg endte opp med å se hele. Anonymkode: 9e093...0cd
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #30 Skrevet 2. april 2021 Tenk på hvor mange store overvektige høye menn som er sammen med slanke små jenter. Er jo samme greia, de knuser jo ikke dama si liksom. Vil si han gir beskjed lenge før du rekker å knuse han. Anonymkode: 2ad90...73a
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #31 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (På 31.3.2021 den 22.56): Jeg er overvektig har en BMI på ca 32. Har forelsket meg i en mann, følelsene er gjengjeldt. Problemet er bare at han ihvertfall er 10 cm lavere enn meg og ganske så spinkel. Dette er sikkert overflatisk å tenke men bekymrer meg nå for sexen. Føler meg såpass massiv i forhold til han at jeg er redd jeg skal "knuse" han og at han blir "liten". Forferdelig å tenke jeg vet, men er jo en realistisk tanke også desverre... Anonymkode: c1c2c...dc4 Skjønner ikke logikken med at ei som er større skal ødelegge en mann som er mindre enn henne.🤔 Isåfall hadde det vært mange kvinner som hadde blitt most etter å ha ligget med mye større og tyngre menn.. Anonymkode: 943b5...ef4
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #32 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (På 31.3.2021 den 22.58): Det er sånt man ser i komedier, en overvektig dame og en pingle til mann 😃 Go for it! Anonymkode: ffab9...0cd huff ja det er jo morsomt men ser jo også veldig hærlig ut da at man kan finne hverandre selv om størrelsen er forskjellig. Så kjør på. Men skjønner bekymringen ja. Er litt rund selv så har tenkt tanken. Jeg styrer automatisk unna spinkle menn. Jeg hadde nok begynt å ledd ellers. Men det er nå meg da. Anonymkode: f916c...6c8
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #33 Skrevet 5. april 2021 Kjør på, dør han så dør han. Anonymkode: c9747...cb9
flusa Skrevet 5. april 2021 #34 Skrevet 5. april 2021 Bare deilig,det. Mannen min ELSKER å ha meg på topp.
BBWchick Skrevet 7. april 2021 #35 Skrevet 7. april 2021 Dette bekymret meg veldig da jeg yngre! Men du moser ikke mannen, uansett hvor liten og spinkel han er 😊 Det har heller aldri vært et problem for meg å være på "toppen". Det eneste problemet mitt er at jeg blir litt for fort sliten, (elendig kondis!), men har du en mann som liker store damer, så synes han egentlig det bare er ekstra pirrende om du stønner litt ekstra
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #36 Skrevet 7. april 2021 BBWchick skrev (1 time siden): Dette bekymret meg veldig da jeg yngre! Men du moser ikke mannen, uansett hvor liten og spinkel han er 😊 Det har heller aldri vært et problem for meg å være på "toppen". Det eneste problemet mitt er at jeg blir litt for fort sliten, (elendig kondis!), men har du en mann som liker store damer, så synes han egentlig det bare er ekstra pirrende om du stønner litt ekstra Må være kjedelig når du pga dårlig kondis ikke kommer i mål. Litt spinning og bevegelighetstrening kan gjøre underverker for deg. Anonymkode: 29ae6...67f
BBWchick Skrevet 7. april 2021 #37 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Må være kjedelig når du pga dårlig kondis ikke kommer i mål. Litt spinning og bevegelighetstrening kan gjøre underverker for deg. Anonymkode: 29ae6...67f Kommer da i mål! Så dårlig står det ikke til 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #38 Skrevet 7. april 2021 Har gått veldig bra her i snart 20 år han rett over 50 kg, jeg på det meste 110 kg, nå har han gått litt opp og jeg litt ned 😊 Anonymkode: 8deef...967
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå