AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #1 Skrevet 31. mars 2021 Jeg er i risikogruppen, og skal få pzifer vaksinen rett over påske. Men jeg er så skeptisk. Fikk vaksinen mot svineinfluensa når den var, har i ettertid slitt med angst, hjertebank og søvnproblemer uten at jeg vet 100% om det er komt pga vaksinen. Noen her som har hatt problemer etter svineinfluensavaksinen,som likevel skal ta corona vaksinen? Anonymkode: 90187...2fe
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #2 Skrevet 31. mars 2021 Angst, hjertebank og søvnproblemer er ikke bivirkninger av svineinfluensavaksina. Nå er disse to vaksinene helt forskjellige. Pfizer sin er en RNA-vaksine (google hva forskjellene er på RNA vaksine og f.eks influensavaksine) og har svært svært få bivirkninger. Samme med Moderna og Johnson & Johnson sin. COVID-vaksinene er også testet ut på 100 millioner bare i Europa og er svært sikre. Så ikke vær bekymret Anonymkode: 6338b...73e 4
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #3 Skrevet 31. mars 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Angst, hjertebank og søvnproblemer er ikke bivirkninger av svineinfluensavaksina. Nå er disse to vaksinene helt forskjellige. Pfizer sin er en RNA-vaksine (google hva forskjellene er på RNA vaksine og f.eks influensavaksine) og har svært svært få bivirkninger. Samme med Moderna og Johnson & Johnson sin. COVID-vaksinene er også testet ut på 100 millioner bare i Europa og er svært sikre. Så ikke vær bekymret Anonymkode: 6338b...73e Tusen takk for at du tok deg tid til å svare, kjenner jeg ble litt roligere nå. Anonymkode: 90187...2fe
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #4 Skrevet 31. mars 2021 Just now, AnonymBruker said: Tusen takk for at du tok deg tid til å svare, kjenner jeg ble litt roligere nå. Anonymkode: 90187...2fe Jeg fikk AstraZeneka-vaksinen. Gikk helt fint det også. Risikoen for blodpropp der var vel regnet ut til 0.026% av 20 millioner doser. Men får nok ikke den andre dosen. Anonymkode: 6338b...73e
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #5 Skrevet 31. mars 2021 Jeg er også litt skeptisk, men skal ta Pfizer-vaksinen neste uke. Tenker det er bedre enn å få COVID uansett. Anonymkode: 6d0af...973
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #6 Skrevet 31. mars 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg er også litt skeptisk, men skal ta Pfizer-vaksinen neste uke. Tenker det er bedre enn å få COVID uansett. Anonymkode: 6d0af...973 Det har du helt rett i. Jeg er nok skeptisk av natur, og sliter litt med angst. Men kommer nok til å ta vaksinen, satser på det går fint. Anonymkode: 90187...2fe 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå