Gå til innhold

La mennene konkurrere om meg

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har gått lei treige menn som skal ta det sakte. Har kommet på at om jeg dater flest mulig av dem jeg liker samtidig kan jeg la dem konkurrere om meg. De skal ikke vite om hverandre, men jeg starter mange opplegg samtidig og så velger jeg den som er minst treg på avtrekkeren. Dermed blir jeg avslappet, cool og lite dramatisk. Jeg legger mindre følelse i hver enkelt, selv om jeg så klart velger kjekke, oppegående kandidater. Slik blir jeg attraktiv, og så ser jeg hvem som slår til. Vanntett plan eller katastrofe? Noen som har prøvd?

Anonymkode: db8cb...85f

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

:vetikke: -bare du ikke går i surr i navnene? :redd:

Anonymkode: 4de6d...385

AnonymBruker
Skrevet

Dårlig plan. Mennene merker at du ikke investerer i dem, og gidder ikke investere i deg, heller. Det vil ikke framstå som en konkurranse for dem. 

Anonymkode: da72f...177

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Er et par timer unna å slette ei jeg tror holder på med dette. Ikke det at jeg dømmer, jeg bare gidder ikke 🤷‍♂️

Anonymkode: 04d82...7c2

• Liker 6
Gjest someone_here
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har gått lei treige menn som skal ta det sakte. Har kommet på at om jeg dater flest mulig av dem jeg liker samtidig kan jeg la dem konkurrere om meg. De skal ikke vite om hverandre, men jeg starter mange opplegg samtidig og så velger jeg den som er minst treg på avtrekkeren. Dermed blir jeg avslappet, cool og lite dramatisk. Jeg legger mindre følelse i hver enkelt, selv om jeg så klart velger kjekke, oppegående kandidater. Slik blir jeg attraktiv, og så ser jeg hvem som slår til. Vanntett plan eller katastrofe? Noen som har prøvd?

De driter i deg, de dater med 10-20 andre jenter samtidig, så lykke til med konkurransen 

Endret av someone_here
Skrevet

Tja.. blir det ikke fort sånn at han som er mest desperat blir den minst interessante, og så blir du sittende og hige etter han du ikke fikk? 

Det er jo på ingen måte vanskelig å få en mann interessert, så ser ikke helt hvordan en taktikk med "første mann til mål" skal hjelpe. Problemet er jo ikke å få en mann som vil ha deg, det er jo å finne en mann du vil ha. Tenker jeg, da.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hva med å velge den du får følelser for?

Anonymkode: 43a92...1aa

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Katastrofe. Å ha mange baller i luften på en gang er ikke bare bare. Jeg gikk i surr i hva jeg hadde sagt til hvem (misforstå meg rett, jeg løy aldri til de, men hva jeg hadde fortalt av personlige saker). Jeg ble drittlei og kasta alle ballene vekk for å si det sånn. Det var et ork uten like.

Anonymkode: 66d57...b93

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Dårlig ide. Men om du går for det så sørg for at de har samme fornavn, og det sier jeg av erfaring.

Anonymkode: f89ef...e9d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Gjorde dette mye før i tiden når jeg datet. Ikke sånn som du, med å la dem konkurrere for det gjør dem ikke. Men ja hadde flere om gangen i perioder. Minuset for min del ble at jeg ikke ble forelsket i noen og at ingen ble spesiell. Så jeg bare valgte ut ei etter hvert, basert på feil ting. Er sammen med henne enda etter 10+ år men det funker ikke bra egentlig. 

Anonymkode: 6cc61...901

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Tenker at det er litt individuelt om den strategien funker eller ikke. I teorien burde det virke best å være noe kynisk, men når det kommer til å gjennomføre, så føler i alle fall jeg at det er noe ikke så menneskelig, eller hjerteløst å gjøre ting på den måten. Jeg prøvde en liten periode når jeg var yngre, og var ikke komfortabel med det. 

Jeg vet heller ikke hvor mye man egentlig vinner på å være avslappet, cool og lite dramatisk. Tanken her er jo at du ved å oppføre deg på en viss måte skal øke sjansene dine, men når det kommer til stykke, man kan aldri kontrollere om en annen person liker en eller ikke. Slik jeg tenker er det smart å holde seg noen lunde innenfor det som forventes av oppførsel når det kommer til vår kultur, og gjerne vise "rare sider" ved en selv litt etter litt etter hvert som man blir bedre kjent. Er man riktig for den man dater, vil h*n falle. Det at mennene bruker tid på å finne ut om du er riktig for dem trenger ikke å være en dårlig ting heller. Hvis det er slik at de drøyer kjempelenge er jeg derimot enig i at de burde droppes.

• Liker 1
Skrevet
someone_here skrev (1 time siden):

De driter med 10-20 andre jenter, så lykke til med konkurransen 

Hehehehe 🤣

Ser det for meg. Ikke særlig romantisk. 😂😂😂

• Liker 4
Gjest someone_here
Skrevet
Trolltunge skrev (43 minutter siden):

Hehehehe 🤣

Ser det for meg. Ikke særlig romantisk. 😂😂😂

Det er bedre å ha sex med mange, så man ender ikke som en valp som følger etter en spesifikk.

Skrevet
someone_here skrev (10 minutter siden):

Det er bedre å ha sex med mange, så man ender ikke som en valp som følger etter en spesifikk.

Du fikk kanskje ikke med deg den snertne skrivefeilen? 

🚾 🚻 🚺🚺🚺🚺🚺🚺🚺🚺🚺

😄

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Skal mennene konkurrere om deg slik som i denne reklamen mente du ts?

images?q=tbn:ANd9GcTSqpQPWrtzzE872Uruo1B

Reklamen om "La bankene konkurrere om deg".

Anonymkode: 4de6d...385

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Smart og effektiv! Og som andre skriver her, de kjører gjerne samme løpet selv 🙂

Anonymkode: 1b32e...423

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Cleo88
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er et par timer unna å slette ei jeg tror holder på med dette. Ikke det at jeg dømmer, jeg bare gidder ikke 🤷‍♂️

Anonymkode: 04d82...7c2

«Tror»....

Anonymkode: 9c35a...871

AnonymBruker
Skrevet

Jeg holder meg til Max 3-4 stk samtidig. Ellers blir det rett og slett for mye å huske på. 😅

Men så dabber det naturlig av med noen, så sier jeg hadet bra, så dukker det opp en ny... 

Møter noen, gir de navn på Snap så jeg lett kan huske hvem de er... 

Ingen av de har foehåpning eller ambisjoner om noe seriøst uansett, så da synes jeg dette er helt innafor.

Anonymkode: eb499...4ed

AnonymBruker
Skrevet

Har dere glemt pandemien?

Anonymkode: f8960...ba2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...