AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #1 Skrevet 31. mars 2021 Jeg stiller ikke høye krav til en mann. Han trenger ikke å være høy, trenger ikke å være pen, trenger ikke å ha bra jobb og bra lønn, trenger ikke å være "vellykket", bryr meg ikke om hva andre synes om han. Han må bare ha "noe" ved seg som gjør at jeg faller for ham. Det skjer heldig sjelden. Kan jeg da regnes som kresen? Anonymkode: 67a58...510
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #3 Skrevet 31. mars 2021 Tja? Hvorvidt du er kresen eller ikke er jo relativt. Det er som regel et uttrykk som blir brukt om folk som har ekstremt snevre krav, og gjerne i spesifikke situasjoner. Det er jo helt umulig for andre å vurdere hva "noe" er, så vi kan ikke egentlig si noe om hvorvidt du er kresen eller ikke heller. Kanskje du er det, kanskje ikke. Anonymkode: 7659d...1c4
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #4 Skrevet 31. mars 2021 Nei, hvis med «noe» mener personlig kjemi, er det absolutt ikke å være kresen. Tvert om, ville det være direkte dumt å innlede et forhold til noen du ikke føler en slik connection med. Anonymkode: b679b...ec5
indigob Skrevet 31. mars 2021 #5 Skrevet 31. mars 2021 (endret) Ehhh.. han må ha noe som gjør at du faller for han? Det er normalt. Tror du virkelig noen vil være sammen med en dem ikke faller for ? Endret 31. mars 2021 av indigob 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #6 Skrevet 31. mars 2021 Hvis det er veldig få du kunne tenke deg så er du kresen, det er jo selve definisjonen på kresen. Og det er det naturligvis fullt lov å være. Anonymkode: 0c39b...6e4
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #7 Skrevet 31. mars 2021 Nei, jeg synes du har en fornuftig tilnærming til det å finne noen. Du leter etter en med rett personlighet, og det er der nøkkelen til et lykkelig samliv ligger - ikke alle de overflatiske tingene som utseende, jobb, utdannelse, lønn, bil, hus osv. Anonymkode: 3e9f8...6c9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå