AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #1 Skrevet 31. mars 2021 Jeg er vanligvis svært så forsiktig med alkohol. Drikker jo aldri, men skulle kose meg i påska så nå har jeg drukket 6 kalorireduserte øl fordelt på 2 dager, altså 3 pr dag og jeg har vært så flink å gå ned i vekt. Spist sunt og trent mye. Har gått ned masse i vekt . Nå er jeg redd for at jeg kommer til å rase opp i vekt igjen. Jeg angrer sånn 😣 Er det noen som av erfaring kan si om går opp nå? Anonymkode: 9a70a...112
Fabienne Skrevet 31. mars 2021 #2 Skrevet 31. mars 2021 Du raser ikke opp vekt av seks øl, nei, så det kan du ta helt med ro. Tankegangen din indikerer usunt forhold til mat og vekt. 6
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #3 Skrevet 31. mars 2021 Enorm! Så tykk og god ❤️ Anonymkode: 76880...db8
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #4 Skrevet 31. mars 2021 Ja, du kommer til å legge på deg 26 kilo i løpet av de neste 36 timene. ...helledussen.. Anonymkode: 5f9f0...f67 3
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #5 Skrevet 31. mars 2021 Nei nei, slapp av Anonymkode: ad46b...f24 3
AnyonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #6 Skrevet 31. mars 2021 Høres ut som at du er flink til vanlig så da må du absolutt ikke stresse over de dagene du unner deg noe. Eneste måten du kommer deg dit du vil er med en diett som er bærekraftig på lang sikt (dvs du har rom for å "skeie ut" noen dager). Senk skuldrene og nyt påsken 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #7 Skrevet 31. mars 2021 Du bør passe på så den spiseforstyrrelsen din ikke utvikler seg. Det er greit å ha en livsstil som gjør du ikke går ned i vekt. Men om du får dårlig samvittighet over 2 dager med litt ekstra kalorier må du begynne å tenke deg om Anonymkode: d0391...aaf 4
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #8 Skrevet 31. mars 2021 Så lenge du stort sett er flink til å passe på hva du fr i deg, tåler du å gå på en smell et par dager. Det er det store bildet som gjelder, altså gjennomsnittet per uke. Spis litt mindre i et par dager, så går du i null. Anonymkode: 81707...e57
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #9 Skrevet 31. mars 2021 20 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er vanligvis svært så forsiktig med alkohol. Drikker jo aldri, men skulle kose meg i påska så nå har jeg drukket 6 kalorireduserte øl fordelt på 2 dager, altså 3 pr dag og jeg har vært så flink å gå ned i vekt. Spist sunt og trent mye. Har gått ned masse i vekt . Nå er jeg redd for at jeg kommer til å rase opp i vekt igjen. Jeg angrer sånn 😣 Er det noen som av erfaring kan si om går opp nå? Anonymkode: 9a70a...112 Seks kalorireduserte øl over to dager. Nei, selv om du hadde drukket 12 vanlige øl, på disse to dagene, så hadde du ikke rast opp i vekt. Utover at væsken veier en del, selvfølgelig. Men det pisser du raskt nok ut igjen. Så slapp av, dette går nok veldig greit, ingenting å angre på! Kos deg litt, det er helt lov. Bare ikke la det bli noe som skjer på fast basis med korte mellomrom. Kalorier inn, kalorier ut (forbrenning). Regnestykket er ikke så alt for komplisert, egentlig. Anonymkode: 026a0...2a6
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #10 Skrevet 31. mars 2021 Nei det blir du ikke! Anonymkode: a4830...1b1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå