Gå til innhold

Hvor går din grense ift overvekt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er en preferansesak, men jeg har en kompis som selv sier han liker best store damer, og vil heller date ei på 160kg enn ei på 60kg. Så jeg lurer på hva slags grense folk flest har, og om det er mer forskjell på menn enn kvinner?

Anonymkode: fb972...77d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har selv BMI på 21 og har vært gift i 12 år med en mann som har tilsvarene BMI. Dette er min personlige preferanse for meg selv og min partner. 

Anonymkode: 3e4d6...82d

AnonymBruker
Skrevet

Kompisen din representerer i hvert fall ikke et gjennomsnitt. Jeg har ikke noe eksakte tall eller vektpreferanse, men foretrekker normalt slank. Fint med former, men med for mye overvekt så forsvinner jo formene i fett, og menn og kvinner ser mer like ut. 

Anonymkode: e433a...5aa

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ikke se for meg at jeg hadde avvist noen på grunn av vekt. Da snakker vi isåfall fullstendig radmager (under 40 kg) eller enorm (over 150 kg). Med tanke hvor sjeldne så tynne og så tjukke damer er, tror jeg aldri det blir noen reell problemstilling. Ene eksen min veide litt over femti, en annen litt over hundre. Tenkte aldri det var noe problem.

Anonymkode: 08e77...4c6

• Liker 5
Skrevet

Jeg mener at godt redskap skal stå under tak. Men overhenget bør ikke være i veien for redskapet.😉 

• Liker 2
Skrevet

For det første så må vekt ses i kontekst både høyde og profil.

For det andre så er det ikke alt her i livet som handler om vekt. Det finnes alltids et menneske bak vekta, uansett vekt. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lenge likt slanke damer, men i det siste har jeg fått sansen for chubby damer. Er noe feminint med frodige damer og jeg får lyst til å få barn med de. Skjønner meg ikke på det selv men det er nå det jeg runker mest til 😂

Anonymkode: 98664...c58

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har lenge likt slanke damer, men i det siste har jeg fått sansen for chubby damer. Er noe feminint med frodige damer og jeg får lyst til å få barn med de. Skjønner meg ikke på det selv men det er nå det jeg runker mest til 😂

Anonymkode: 98664...c58

Litt enig egentlig. Er så lei av "opptatt av trening og kosthold" at jeg heller sveiper høyre når de skriver "feitere i virkeligheten".

Anonymkode: 08e77...4c6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil heller ha ei som er litt chubby, enn ei som er radmager. Aller best liker jeg høye kvinner med litt former. 

Med litt chubby mener jeg ikke overvektig, bare så det er sagt. Hverken hengemage eller disselår er innafor. 

Anonymkode: 566c5...1dc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg vil heller ha ei som er litt chubby, enn ei som er radmager. Aller best liker jeg høye kvinner med litt former. 

Med litt chubby mener jeg ikke overvektig, bare så det er sagt. Hverken hengemage eller disselår er innafor. 

Din definisjon av chubby er kanskje det andre kaller normal/slank? Og gjerne med litt ekstra pupper?

Anonymkode: 66ff9...771

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Din definisjon av chubby er kanskje det andre kaller normal/slank? Og gjerne med litt ekstra pupper?

Vet ikke hva du mener med normal/slank, men de skal være myke og gode å ta på :) Gjerne en liten damemage og litt lår .. Pupper jeg er strengt tatt ikke så opphengt i, jeg er mer en rumpemann.

• Liker 1
Gjest Kaiminator
Skrevet

Gjerne store pupper, men om magen henger mister jeg intressen.

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan blir det når 70 % av den voksne befolkningen er overvektig eller har fedme? Blir ikke mange igjen da til dere som skal ha tynne og slanke damer.

Anonymkode: 4d752...9a7

AnonymBruker
Skrevet

Aldri pult ei dame over 55 kilo, uansett hvor høye de er. Blir stygt 

Anonymkode: 4c279...cfe

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Er man overvektig er man fortsatt chubby.. F.eks jeg på 162cm blir overvektig på 66kg. Om jeg er 75kg har jeg hverken hengemage eller disselår, bare noen ekstra lag med "fett". 

Anonymkode: 53d9c...5df

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er en preferansesak, men jeg har en kompis som selv sier han liker best store damer, og vil heller date ei på 160kg enn ei på 60kg. Så jeg lurer på hva slags grense folk flest har, og om det er mer forskjell på menn enn kvinner?

Anonymkode: fb972...77d

Jeg var med en mann som var 173 cm høy og veide 107 kg på det meste. Jeg syntes fortsatt han var sexy da og jeg elsket å ha sex med han. Han var mye jojo i vekt så lenge vi var sammen, og veide på det minste 70 kg. Jeg foretrakk absolutt at han veide mellom 80 og 90 kg, da var jeg mest fysisk tiltrukket av han - men var tiltrukket av han uansett, da. Deilig mage å kose på, og han hadde store sterke armer.  

Har vært med menn som er veldig slanke og atletiske, og jeg liker det ikke så godt. Så om mannen er lettere overvektig er det bare et pluss. Jeg syns det er deilig, sexy og jeg liker å ta på en slik kropp. Selv har jeg noen kg ekstra, men er nærmere normalvektig BMI enn fedme og jeg er veltrent. 

Anonymkode: 0bfe6...23b

Gjest Kaiminator
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan blir det når 70 % av den voksne befolkningen er overvektig eller har fedme? Blir ikke mange igjen da til dere som skal ha tynne og slanke damer.

Anonymkode: 4d752...9a7

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Er man overvektig er man fortsatt chubby.. F.eks jeg på 162cm blir overvektig på 66kg. Om jeg er 75kg har jeg hverken hengemage eller disselår, bare noen ekstra lag med "fett". 

Er jo forskjell på hengemage, og litt ekstra å ta på.

Skrevet (endret)

Noen bryr seg ikke om slikt. Jeg veide 166 kg da jeg ble sammen med samboer. Jeg var på mitt aller største. Nå er jeg over 90 kg lettere. Samboer har vært like glad i meg hele veien. Han ser jeg har gått ned, selvfølgelig, men tror faktisk ikke at han ser hvor mye. Det er ikke det som teller i hans øyne. 

For noen er sånt rett og slett irrelevant. Han har også gått opp og ned i vekt, alt ettersom. Og det er personligheten som teller, så det spiller liksom ingen trille. Det er mannen bak jeg er i glad i, kiloene betyr lite eller ingenting. Og når jeg er glad i mannen bak, så blir han automatisk kjekk i mine øyne - uavhengig av kilo.

Jeg er bare glad jeg har funnet en som meg selv. 

Endret av SPOCA
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Kaiminator skrev (Akkurat nå):

Er jo forskjell på hengemage, og litt ekstra å ta på.

Hvorfor siterte du meg, jeg mente aldri noe annet. Bare at det er rart å si man liker "chubby" men ikke overvekt. Når de fleste man ser i hverdagen er rundt på den skalaen. 

Gjest Kaiminator
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvorfor siterte du meg, jeg mente aldri noe annet. Bare at det er rart å si man liker "chubby" men ikke overvekt. Når de fleste man ser i hverdagen er rundt på den skalaen. 

Jo ja, jeg bare ville presisere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...