AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #1 Skrevet 31. mars 2021 Jeg har aldri hatt cyster, men jeg har en kanin som har 2 cyster på eggstokkene som er på størrelse med druer (som blir veldig stort i forhold til hvor liten hun er). Kan dere som har/har hatt cyster i underlivet fortelle litt om hvordan det føles? Er det vondt? Er det vondt å bli klemt på magen? Var dere mye trøtte og slappe? Anonymkode: 7a278...594 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #2 Skrevet 31. mars 2021 Stakkars kanin. På tide å avlive. Anonymkode: 438b9...682 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #3 Skrevet 31. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Stakkars kanin. På tide å avlive. Anonymkode: 438b9...682 Absolutt ikke. Hun er full av livsglede og har god apetitt. Jeg vil bare lære litt mer om hvordan det føles å ha en cyste. Anonymkode: 7a278...594
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #4 Skrevet 31. mars 2021 Hadde veldig vondt, kunne ikke stå oppreist. Men er jo ikke sikkert det er like ille for en kanin. Anonymkode: 46807...48c
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #5 Skrevet 31. mars 2021 Til å begynne med kjenner man ikke stort, men jo mer cysten vokser jo verre blir det. Jeg hadde det etterhvert helt for jævlig vondt, det ble umulig å fungere normalt. Ts, du må sørge for å få operert kaninen din og få fjernet de cystene. Anonymkode: d7fad...1b4
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #6 Skrevet 31. mars 2021 Jeg har hatt mange små cyster på eggstokkene uten å ha smerter, og har hatt en stor cyste som jeg ikke kjente noe til, men den ga meg rotete blødninger. Det er ikke sikkert kaninen din har smerter.Det hadde du vel merket på den... Anonymkode: f5b0f...9c2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #7 Skrevet 31. mars 2021 Tusen takk for svar 🌷 var kjipt å høre at det er vondt da, men heldigvis viser hun ingen tegn på smerte (enda?). Hun er veldig gammel, så vet ikke om jeg tar sjansen på operasjon. Var dere mye trøtte? Hun sover mye, men vet ikke om det er pga cystene eller alderen. Håper forresten at det har gått bra med dere alle 😊 Anonymkode: 7a278...594
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #8 Skrevet 31. mars 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Tusen takk for svar 🌷 var kjipt å høre at det er vondt da, men heldigvis viser hun ingen tegn på smerte (enda?). Hun er veldig gammel, så vet ikke om jeg tar sjansen på operasjon. Var dere mye trøtte? Hun sover mye, men vet ikke om det er pga cystene eller alderen. Håper forresten at det har gått bra med dere alle 😊 Anonymkode: 7a278...594 Jeg var ikke trøttere enn vanlig, men så var jeg ikke en gammel kanin da🐇😉 Anonymkode: f5b0f...9c2 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #9 Skrevet 1. april 2021 Helt forferdelig smertefult når store cyster brister. Verre enn noe annet jeg har kjent. Kunne ikke jobbe eller fungere. Rier opplevdes som barnemat i forhold. Håper jeg aldri opplever det igjen. Dyr har jo mindre mulighet til å si ifra, men jeg vil anta at atferden ville avslørt store smerter... Hva sier veterinæren? Anonymkode: 40d10...874
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #10 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Helt forferdelig smertefult når store cyster brister. Verre enn noe annet jeg har kjent. Kunne ikke jobbe eller fungere. Rier opplevdes som barnemat i forhold. Håper jeg aldri opplever det igjen. Dyr har jo mindre mulighet til å si ifra, men jeg vil anta at atferden ville avslørt store smerter... Hva sier veterinæren? Anonymkode: 40d10...874 Uff 😔 veterinæren sier det ikke virker som hun har smerter, og avliving er ikke nevnt. Jeg skal ihvertfall være ekstra forsiktig når jeg løfter henne, etter å ha lest svarene deres. Anonymkode: 7a278...594
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #11 Skrevet 2. april 2021 Jeg hadde vist en ganske stor en på ene siden, jeg kjente ingenting til den før jeg jeg steriliserte meg og dermed fikk den fjernet. Anonymkode: 14b07...060
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå