AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #1 Skrevet 31. mars 2021 Hei alle damer der ute! Jeg og samboeren har vært sammen i snart 10 år. Sexlivet har blitt litt monotont de siste årene, vi gjør som regel det samme hver gang. Jeg har et sterkt ønske om å tilfredsstille henne mer og kanskje på nye måter. Hun er ikke så flink til å korrigere meg under sex, så jeg aner ikke om det jeg gjør kunne vært gjort bedre. Poenget er, jeg vil bli en bedre sexpartner og ønsker råd! Spesifikt, hva liker dere? Hvordan liker dere bli sleiket og/ eller fingret? Kanskje en stilling dere har oppdaget som dere liker godt? Vet at alle liker forskjellige ting, men om jeg får litt feedback kan jeg teste ut ting jeg/ vi ikke har gjort å se om det faller i smak. PS: hun er åpen for det meste, liker for eksempel å motta rimjob. Anonymkode: ba099...695
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #2 Skrevet 31. mars 2021 Dette må du snakke med samboeren din om. Vi vet ikke hva hun liker og ikke liker. Anonymkode: e99a8...91e 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #3 Skrevet 31. mars 2021 Når du går ned på henne. Bruk 1-2 fingre inn og ut samtidig. Kommer mye fortere og hardere. Hva sexstilling angår kommer det litt an på sizen din der nede! Er du medium/stor kan jeg anbefale at hun ligger rett ut på magen mens du sitter/ligger bak. Du kommer dypt og denne stillingen med høyt og dypt tempo er en av mine all time favourites! Føler jeg blir knulla vettet ut av - digg! Anonymkode: ae386...0ae 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #4 Skrevet 31. mars 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Når du går ned på henne. Bruk 1-2 fingre inn og ut samtidig. Kommer mye fortere og hardere. Hva sexstilling angår kommer det litt an på sizen din der nede! Er du medium/stor kan jeg anbefale at hun ligger rett ut på magen mens du sitter/ligger bak. Du kommer dypt og denne stillingen med høyt og dypt tempo er en av mine all time favourites! Føler jeg blir knulla vettet ut av - digg! Anonymkode: ae386...0ae Takk for svar! Syntes det kan være vanskelig å komme til med fingrene når jeg sleiker, blir ofte litt trangt å kronglete.. Har vel litt over normal størrelse så de fleste stillinger vi har prøvd fungerer bra. I stillingen du beskriver, har hun bena samlet med mine på hver side/ over? Anonymkode: ba099...695
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #5 Skrevet 31. mars 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Fikk stå etter å ha lest dette..så deilig Anonymkode: 66a87...fce Ja, takk for at du delte dette med oss. Det skulle forøvrig ikke mye til. Anonymkode: ba099...695 3
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #6 Skrevet 31. mars 2021 Et tips jeg alltid må gi til mine partnere er at de må høyere opp for å treffe klitoris ordentlig... Anonymkode: 6272f...9d0
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #7 Skrevet 31. mars 2021 Det hjelper lite at kvinner på internett sier hva de liker, når kanskje samboeren din hater det... Du må nesten sette deg ned å ha en samtale med henne om det. Men en god måte å piffe opp sexlivet er å kjøpe noen sexleketøy ol. Anonymkode: 512af...bc9
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #8 Skrevet 31. mars 2021 Det tenner meg veldig å stå oppreist og kline først. Gjerne bli presset oppetter veggen mens han kler av meg. Elsker at han kler av meg!! Synes det blir litt kronglete å ha sex oppreist, men skulle ønske vi fikk det til ordentlig, så kanskje dere klarer det? Ellers liker jeg at han slikker meg til jeg kommer før vi har samleie, da kjennes det ekstra godt med penis på innsiden fordi klitoris har vokst seg større og er mer sensitiv. Jeg vet ikke helt hva han gjør når han slikker meg, men jeg kommer når han fokuserer/suger litt på klitoristuppen 😊 Anonymkode: 4a467...184 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #9 Skrevet 31. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk for svar! Syntes det kan være vanskelig å komme til med fingrene når jeg sleiker, blir ofte litt trangt å kronglete.. Har vel litt over normal størrelse så de fleste stillinger vi har prøvd fungerer bra. I stillingen du beskriver, har hun bena samlet med mine på hver side/ over? Anonymkode: ba099...695 Bena helt samlet 😉 Anonymkode: ae386...0ae
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #10 Skrevet 31. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bena helt samlet 😉 Anonymkode: ae386...0ae På hun ja du ligger over med bena på hver side. Anonymkode: ae386...0ae
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #11 Skrevet 31. mars 2021 Det beste tipset jeg kan komme med er å umiddelbart lukke nettleseren og spørre dama. Å spørre her inne er risky business. Anonymkode: 6b816...562 3
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #12 Skrevet 31. mars 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Det hjelper lite at kvinner på internett sier hva de liker, når kanskje samboeren din hater det... Du må nesten sette deg ned å ha en samtale med henne om det. Men en god måte å piffe opp sexlivet er å kjøpe noen sexleketøy ol. Anonymkode: 512af...bc9 Enig. Altså, jeg foretrekker ikke hverken eller med det første forslaget her for eksempel. Hadde gjort det liksom, men ikke noe fyrverkeri hos meg av den grunn. Spør henne hvor grensen går og hvor tenningen sitter. Anonymkode: 994b0...dbf 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #13 Skrevet 31. mars 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Det beste tipset jeg kan komme med er å umiddelbart lukke nettleseren og spørre dama. Å spørre her inne er risky business. Anonymkode: 6b816...562 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Det hjelper lite at kvinner på internett sier hva de liker, når kanskje samboeren din hater det... Du må nesten sette deg ned å ha en samtale med henne om det. Men en god måte å piffe opp sexlivet er å kjøpe noen sexleketøy ol. Anonymkode: 512af...bc9 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dette må du snakke med samboeren din om. Vi vet ikke hva hun liker og ikke liker. Anonymkode: e99a8...91e AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Enig. Altså, jeg foretrekker ikke hverken eller med det første forslaget her for eksempel. Hadde gjort det liksom, men ikke noe fyrverkeri hos meg av den grunn. Spør henne hvor grensen går og hvor tenningen sitter. Anonymkode: 994b0...dbf Det virker jo ikke som dama hans helt vet hva hun selv liker da, så hvorfor ikke spørre om konkrete tips her, prøve de ut på dama og se om hun/de liker det? Ser ikke problemet. Anonymkode: 4a467...184 3
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #14 Skrevet 31. mars 2021 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Det virker jo ikke som dama hans helt vet hva hun selv liker da, så hvorfor ikke spørre om konkrete tips her, prøve de ut på dama og se om hun/de liker det? Ser ikke problemet. Anonymkode: 4a467...184 Da får hun øve seg på å uttrykke seg da! Du ser ikke problemet? Her: AnonymBruker skrev (4 timer siden): Fikk stå etter å ha lest dette..så deilig Anonymkode: 66a87...fce AnonymBruker skrev (2 timer siden): Et tips jeg alltid må gi til mine partnere er at de må høyere opp for å treffe klitoris ordentlig... Anonymkode: 6272f...9d0 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bena helt samlet 😉 Anonymkode: ae386...0ae AnonymBruker skrev (1 time siden): På hun ja du ligger over med bena på hver side. Anonymkode: ae386...0ae AnonymBruker skrev (1 time siden): Fikk stå med en gang etter å ha lest det..vil du se skaftet? Anonymkode: 66a87...fce Det er jo bare tull. Man vet aldri hvem som svarer. Hun pleier å like det når man gnir og gnir og gnir på samme stedet, helt til det blir rødt 🙄 Anonymkode: 6b816...562
Fioljenta Skrevet 31. mars 2021 #15 Skrevet 31. mars 2021 Tror nesten mitt beste tips er å øve på å prate sammen om sex. Her er noen forslag: - Gjør to forskjellige ting og spør henne: «Liker du beste A eller B?» mens du viser (Prøv f.eks. forskjellig tempo, vinkler, trykk, teknikker ...) - Skift på å stille hverandre tilfeldige spørsmål om sex. Jeg har samlet over 100 sexspørsmål dere kan bruke. - Prøv å prat litt med henne undervis. Da blir det kanskje enklere for henne å si noe også.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #16 Skrevet 31. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det tenner meg veldig å stå oppreist og kline først. Gjerne bli presset oppetter veggen mens han kler av meg. Elsker at han kler av meg!! Synes det blir litt kronglete å ha sex oppreist, men skulle ønske vi fikk det til ordentlig, så kanskje dere klarer det? Ellers liker jeg at han slikker meg til jeg kommer før vi har samleie, da kjennes det ekstra godt med penis på innsiden fordi klitoris har vokst seg større og er mer sensitiv. Jeg vet ikke helt hva han gjør når han slikker meg, men jeg kommer når han fokuserer/suger litt på klitoristuppen 😊 Anonymkode: 4a467...184 Motsatt her, kjenner han så mye bedre og deiligere inni meg FØR jeg har kommet. Anonymkode: 0441a...7b2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #17 Skrevet 31. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei alle damer der ute! Jeg og samboeren har vært sammen i snart 10 år. Sexlivet har blitt litt monotont de siste årene, vi gjør som regel det samme hver gang. Jeg har et sterkt ønske om å tilfredsstille henne mer og kanskje på nye måter. Hun er ikke så flink til å korrigere meg under sex, så jeg aner ikke om det jeg gjør kunne vært gjort bedre. Poenget er, jeg vil bli en bedre sexpartner og ønsker råd! Spesifikt, hva liker dere? Hvordan liker dere bli sleiket og/ eller fingret? Kanskje en stilling dere har oppdaget som dere liker godt? Vet at alle liker forskjellige ting, men om jeg får litt feedback kan jeg teste ut ting jeg/ vi ikke har gjort å se om det faller i smak. PS: hun er åpen for det meste, liker for eksempel å motta rimjob. Anonymkode: ba099...695 For det første MÅ du spørre henne. «Har du noen fantasier, hva liker du aller best?» osv. For det andre så må du finne ut av hva som gjør henne ekstra tent, alle liker forskjellig. Hvis hun likevel er åpen for det meste så må du jo bare prøve forskjellige ting, og spørre hva hun synes om den nye akrobatikken. Anonymkode: 17066...623
Milky Skrevet 31. mars 2021 #18 Skrevet 31. mars 2021 Personlig liker jeg at han starter å slikke uten å fingre først, og deretter sette inn et par. Øke hastigheten på både slikking og fingring gradvis. Beste slikkingen er når man bruker hele munnen og ikke bare stikker tungen ut Favorittstillingen er vel stående. At han løfter meg opp og tar det derfra. Evt inntill en vegg. Det treffer sykt godt og man kan kline samtidig. Hvis dere er åpne for det meste kan dere evt prøve anal.
Milky Skrevet 31. mars 2021 #19 Skrevet 31. mars 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvis dama veier 100 kilo, hvordan skal man løfte henne da? Anonymkode: 66a87...fce Jeg antar at hun ikke veier 100kg
Milky Skrevet 31. mars 2021 #20 Skrevet 31. mars 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Har aldri prøvd denne stillingen..må først få dame som ikke veier så mye..kunne tenke meg at det sikkert er deilig med denne stillingen Anonymkode: 66a87...fce Jeg veier ca 70 og fungerer perfekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå