AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #1 Del Skrevet 31. mars 2021 Vurderer å kjøpe sykkelvogn, men synes det er mye å legge 10k+ i noe som kanskje ikke blir brukt så mye. Har kikket litt på thule coaster xt, men blir litt usikker på hvor mye man evt vil savne hvis man kjøper den. Har vurdert å kjøpe en thule coaster og hvis den blir mye brukt og jeg evt ønsker muligheten for å bruke den som pulk, så kan jeg selge den for så å kjøpe en annen. Kommer ikke til å jogge med den uansett, og er jo ikke så mange man kan bruke med hvileposisjon når man sykler uansett, så vet ikke om det vil være noe man ønsker man hadde... Vil hovedsaklig bli brukt til å sykle med, eneste jeg tenker umiddelbart som negativt er at den ikke kan brukes som pulk, men kan uansett få mye pulk for 7k som vil være forskjell på denne og noen av de andre modellene jeg har sett på... Noen som har/har prøvd den som har noen meninger om det er et greit kjøp eller ikke? Anonymkode: 9ef98...979 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå