Gjest Lommerusk Skrevet 31. mars 2021 #1 Del Skrevet 31. mars 2021 Kjøpt ny bil nå, og sliter med appen! Nissan connect. Kommer bare Authentication failed. Hva gjør jeg feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiaHI Skrevet 31. mars 2021 #2 Del Skrevet 31. mars 2021 Lommerusk skrev (1 minutt siden): Kjøpt ny bil nå, og sliter med appen! Nissan connect. Kommer bare Authentication failed. Hva gjør jeg feil? Kontakt kundeservice. Hvis du har kjøpe bruktbil må du sende inn vognkort så de kan overføre på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lommerusk Skrevet 31. mars 2021 #3 Del Skrevet 31. mars 2021 MiaHI skrev (1 minutt siden): Kontakt kundeservice. Hvis du har kjøpe bruktbil må du sende inn vognkort så de kan overføre på deg. Ikke bruktbil, ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladgutten79 Skrevet 1. april 2021 #4 Del Skrevet 1. april 2021 Har en 14 mod leaf, nissan connect ev appen fungerer utmerket, kan se forbruk, batteri, styre varme osv Hvilken mod er din leaf? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CMHuser Skrevet 1. april 2021 #5 Del Skrevet 1. april 2021 Den appen er det tull med hele tiden! Kjøpte min 16 modell leaf i 2017, gav opp å bruke appen det samme året 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #6 Del Skrevet 3. april 2021 Vi kjøpte en 2012 i 2019 og appen har aldri fungert. Forhandleren sier at det er Nissan sitt ansvar, Nissan sier det er forhandleren sitt ansvar, og alle automatiske funksjoner (som send nytt passord og slikt etter at vi har lagt inn vår adresse) funker ikke. Gå for Leafspy eller MyLeaf eller hva du nå foretrekker, i alle fall med eldre Leaf/bruktbil. Anonymkode: dfbf0...fe1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akay Skrevet 3. april 2021 #7 Del Skrevet 3. april 2021 Man må kontakte nissan kundeservice å få registrert vin nummeret (bilens serienummer) på deg. De ber deg sende kopi av vognkort så oppretter du en bruker etter de har gjort det så virker appen. Den er treg men den virker greit på å starte varme etc på kalde dager. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #8 Del Skrevet 3. april 2021 Akay skrev (5 minutter siden): Man må kontakte nissan kundeservice å få registrert vin nummeret (bilens serienummer) på deg. De ber deg sende kopi av vognkort så oppretter du en bruker etter de har gjort det så virker appen. Den er treg men den virker greit på å starte varme etc på kalde dager. Var litt av en jobb å få overført appen til meg da jeg overtok en leaf. Har samme erfaring som deg. Treg, detter ofte ut, men fungerer til det jeg bruket den til: varme opp bilen. Anonymkode: 7ee3f...87e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå