AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #41 Skrevet 2. april 2021 8 hours ago, Uredd said: Nei du har ikke det. Noen mener dog at ingen skal stikke seg ut og finner tilfredstillelse i å kritisere det meste. Kommentaren du siterte gjenspeiler sannsynligvis på brukeren som klemmer bamser lengre opp. Han hadde museslikker som nick før, og er noe direkte i kommentarene, men har et godt hjerte. Det faller enkelte tungt for brystet. Menn har ikke lov å være kåte, eler vise det her på forumet. Det sies at det er en trussel mot kvinner, som da selvfølgelig ikke har en seksualdrift, men egentlig bare har sex for husfreden av og til... siden disse mennene er en så stor trussel mot alle kvinner, ser noen på det som sin oppgave å beskytte dem mot dette. Dette er så viktig, at alle kvinner som faktisk har sexlyst, blir mistenkt for å være menn, og behandlet deretter. Det er noe av grunnen til de kommentarene du får her. Dette er selvfølgelig synd, trist og leit på alle måter, men jeg har ikke noe annet råd enn å ignorere disse kommentarene. Som denne kommentaren du svarer på her f.eks. Det var nok akkurat det de trodde. Håpet er jo at du vil kunne få hjelp i stedet, men kanskje disse kommentarene reduserer sexlysten automatisk... De har i alle fall den effekten på meg... Ingenting vil glede meg mer 😄 Anonymkode: 1050d...5a7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå