Gå til innhold

Bryllupsdag en uke etter mors bursdag?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vil egentlig feire bryllupet vårt  i september men dessverre vanskelig å få det til å passe for lokal og catering samt sminkør så blir sannsynlig i oktober, en uke etter min mors bursdag... hun er en hormonell slitsom kjerring når det kommer til alt dette med bryllup, tror hun sliter med noe eget, gudene vet hva.. 

Alle har nok et av/på forhold med sine mødre / svigermødre, så burde jeg egentlig tenke noe særlig over om brylluppet i oktober er en big deal eller ei? Skal vel ikke ha noe å si om hennes bursdag er en uke før..? Eller? 

Sikkert flere som er i samme båt 🥰

Anonymkode: 38a7f...0a8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skulle det være et problem?

Anonymkode: f2787...451

• Liker 8
Skrevet

Kan aldri se for meg at det er noe problem at det er i nærheten av din mors bursdag? Det er jo ikke på bursdagen hennes, og det tar vel ikke noe fokus fra kaffe og kake på hennes dag? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor hun skulle være en mer 'hormonell slitsom kjerring' i oktober enn september? 

Anonymkode: 6f1aa...e13

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Skjønner ikke hvorfor hun skulle være en mer 'hormonell slitsom kjerring' i oktober enn september? 

Anonymkode: 6f1aa...e13

For da slipper jeg liksom å assosiere måneden med hennes bursdag men så er det jo klart at bryllupsdag er en større viktigere dag for meg ikke sant... så det er to helt forskjellig ting sånn sett.. 

Anonymkode: 38a7f...0a8

AnonymBruker
Skrevet

Klarer ikke se problemet. Om dette er et problem for deg så tror jeg du har større problemer med moren din som bør løses for ditt beste.

Anonymkode: 75860...23d

AnonymBruker
Skrevet

det er det samme om du "bør" tenke på dette som et problem eller ikke. av en eller annen grunn plager det deg, så hvis du ikke kan ha bryllup i september, kanskje ikke utsette det til oktober, men november istedenfor?

Anonymkode: ed620...c16

Skrevet

Jeg skjønner ikke engang hvorvidt det er deg eller henne du mener det er et problem for, eller hvorfor det burde være det :klo: Med mindre hun fyller rundt år og skal ha en gedigen feiring uka før, er vel dette en ikke-sak?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...