Gå til innhold

Hvordan ville du innredet?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min flytter snart ut, og jeg får da et ekstra rom å disponere i leiligheten som jeg ikke vet hva jeg skal bruke til. Akkurat nå er det ikke et rom jeg føler jeg har behov for, men vil gjerne innrede det slik at det blir pent og naturlig å ta i bruk. Rommet er 6,5kvm (ca. 3x2 meter), hvor den ene kortsiden har dør og den andre har vindu.

Rommet er altså ganske lite og det er begrenset hva jeg kan gjøre med det. Likevel tenker jeg at en enkel kontorløsning kunne vært praktisk, men også at jeg burde beholde muligheten til å bruke det som gjesterom. Kanskje funker det med sovesofa + lite kontor? Mulig at det blir litt rart og, da leiligheten er liten og jeg allerede har en sofa på stua? Dersom jeg beholder en seng der inne får jeg ikke plass til skrivepult.

Noen ideer? Gjerne til enkle, praktiske møbler som ikke tar så mye plass. Hva ville du brukt et ekstra rom til?

Anonymkode: 57b1f...881

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer jo helt an på hvor rommet ligget ift andre rom, og ikke minst hva annet du har i leiligheten fra før?

- Walk-in closet? Har du god plass til oppbevaring av klær etc fra før?
- Lite gjesterom med sovesofa som tar mindre plass når den er sammenslått og en liten pult? Kommer litt an på hvor dør og vinduer er plassert :) Har du gjesterom fra før?

AnonymBruker
Skrevet

Kontorplass, om du har hjemmekontor. Hobbyrom? Bibliotek? Walk-in? Gjesterom? 

Anonymkode: 2ca32...266

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis ikke du ønsker kontorpult der inne så kan det jo være rent gjesterom :) Kanskje med noen gode oppbevaringsløsninger om du ønsker ekstra oppbevaring.  

Får du overnattingsgjester tviler jeg på de reagerer på at du har en pult der, men spørsmålet er om du syns det blir for trangt med en slik sofa til at du vil jobbe der. Tenk funksjon først og fremst, hva skal du i hovedsak bruke rommet til? Kontor = pult prioriteres. Du kan også kjøpe oppblåsbar seng som kan oppbevares i en garderobe eller i et skap. Skal rommet i hovedsak brukes til gjesterom? Kjøp en enkeltseng, og sett inn det.

Anonymkode: 89101...e7d

AnonymBruker
Skrevet

Har du noen hobbyer, eller noe du har savnet plass til hjemme? Tenker det er veldig individuelt, og jeg ville benyttet sjangsen til å bruke det til akkurat det du vil. 🙂 Hadde det vært meg, hadde jeg brukt det som trenings- og meditasjonsrom.

Anonymkode: 9a784...4e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...