Gå til innhold

Å lagre på pc


Egenskap

Anbefalte innlegg

Jeg har minnebrikke som har gjort opptak. Jeg trodde det skulle være enkelt å overføre det på pc, det var det ikke. 

Det virker som og ikke har kapasitet til å lagre det. Jeg kjøpte skylagring, og tenkte det ville hjelpe. Det er via Microsoft. Hvordan lagre fra minnebrikke direkte til skylagring? Takk for hjelpen dere kan formidle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du setter inn minnebrikken og laster opp til skylagringen fra den. 

Anonymkode: fc470...81d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du setter inn minnebrikken og laster opp til skylagringen fra den. 

Anonymkode: fc470...81d

Virket ikke å være så enkelt. Ingen steder jeg ser hvor jeg kan lagre det. Gjorde ytterst ett forsøk finne ut av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egenskap skrev (1 minutt siden):

Virket ikke å være så enkelt. Ingen steder jeg ser hvor jeg kan lagre det. Gjorde ytterst ett forsøk finne ut av det. 

Du laster opp til den skyløsningen du har.

Anonymkode: fc470...81d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett inn minnebrikken, gå til Min PC der finner du minnebrikken, åpne den så drar du det som er på minnebrikken over dit du vil lagre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/31/2021 at 8:42 AM, Egenskap said:

Gjorde ytterst ett forsøk finne ut av det. 

Prøv flere ganger :) 

Når du setter inn minnebrikken pleier de fleste maskiner å ha "autoplay" på, så vinduet med innholdet skal poppe opp automatisk. Gjør det ikke det, så åpner du filutforskeren ved for eks. å trykke start, og velge dokumenter.

På listen du da får opp, så finner du både onedrive (microsoft skyløsningslagringen), og minnebrikken. Marker det på minnebrikken, kopier og dra det over til onedrive.

Hvis onedrive ikke er listet der, så trenger du sannsynlig å installere programmet for det.

https://www.microsoft.com/nb-no/microsoft-365/onedrive/download

Anonymkode: 3af18...793

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...