Gå til innhold

Vil du ha microchip under huden slik svensker har?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

(Denne artikkelen er fra 2018)

Minrochipen injiseres inn under huden på deg. 

Sitat

Firmaet Biohax har allerede injisert flere tusen slike chipper inn i folk. Den blir satt inn ved hjelp av en steril kanyle og satt rett under huden på hånden.

– Kan det ikke bli hacket?

– Alt kan hackes. Men det er betydelig sikrere ettersom den er liten, og vi i praksis setter den bak en slags mur og med begrenset rekekvidde, forteller Jowan Østerlund, direktør i Biohax.

https://www.tv2.no/a/10304736/

Anonymkode: 6242c...87a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vil de ha en Microchip under huden? Hva er hensikten? 

Har lest om dyrets merke som det er advart mot i bibelen, og det er nok denne chipen... 

Anonymkode: 93353...0e4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har lest om dyrets merke som det er advart mot i bibelen, og det er nok denne chipen... 

For å slippe å ha med seg ulike kort overalt. Hva står det i Bibelen da?

"De aller fleste av oss har lommeboken full av plastkort. Bankkort, nøkkelkort og kort til treningssenteret."

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg fatter ikke at folk henger seg på sånne idiotiske tolkninger

Anonymkode: da45a...939

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Nei, det er ikke det. Les vedlagte artikkel 

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

"De aller fleste av oss har lommeboken full av plastkort. Bankkort, nøkkelkort og kort til treningssenteret."

Her; 

https://itro.no/ibibelen/er-dette-dyrets-merke/ 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, det er ikke det. Les vedlagte artikkel 

Her; 

https://itro.no/ibibelen/er-dette-dyrets-merke/ 

Ok. Takk. Jeg er ikke religiøs og har ikke hørt om dette. Det er uansett en annen debatt ;) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg forstår ikke hva som er så vanskelig med å ha med seg kort jeg da. Det har jeg klart så langt i livet, og skal nok fortsatt klare det. Alt skal på død og liv gjøres lettere og lettere og lettere til vi ikke trenger å tenke sjøl i det hele tatt... Og nei, jeg kommer aldri til å ville ha noen chip noe sted i kroppen min. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ok. Takk. Jeg er ikke religiøs og har ikke hørt om dette. Det er uansett en annen debatt ;) 

Jeg skjønte det, men alle steder dette med slike chipper tas opp, så kommer det folk trekkende med det her dyrets merke- opplegget. Det har utviklet seg til en kristen konspirasjonsteori. Så greit å være klar over hva det er og hva den debatten går ut på.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
princeofithilien skrev (4 minutter siden):

Jeg forstår ikke hva som er så vanskelig med å ha med seg kort jeg da. Det har jeg klart så langt i livet, og skal nok fortsatt klare det. Alt skal på død og liv gjøres lettere og lettere og lettere til vi ikke trenger å tenke sjøl i det hele tatt... Og nei, jeg kommer aldri til å ville ha noen chip noe sted i kroppen min. 

Enig. For meg virker det ikke bare skremmende, men også unødvendig, er dette fremtiden? Hvem vet hva slike ting kan misbrukes til.. og når den i tillegg kan injiseres, så er det på macronivå. Skummelt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Enig. For meg virker det ikke bare skremmende, men også unødvendig, er dette fremtiden? Hvem vet hva slike ting kan misbrukes til.. og når den i tillegg kan injiseres, så er det på macronivå. Skummelt. 

Hvordan er det på macronivå når den injiseres? Det blir mikro, og ikke noe nivå? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...