AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #1 Skrevet 30. mars 2021 (Denne artikkelen er fra 2018) Minrochipen injiseres inn under huden på deg. Sitat Firmaet Biohax har allerede injisert flere tusen slike chipper inn i folk. Den blir satt inn ved hjelp av en steril kanyle og satt rett under huden på hånden. – Kan det ikke bli hacket? – Alt kan hackes. Men det er betydelig sikrere ettersom den er liten, og vi i praksis setter den bak en slags mur og med begrenset rekekvidde, forteller Jowan Østerlund, direktør i Biohax. https://www.tv2.no/a/10304736/ Anonymkode: 6242c...87a
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #2 Skrevet 30. mars 2021 Hvorfor vil de ha en Microchip under huden? Hva er hensikten? Har lest om dyrets merke som det er advart mot i bibelen, og det er nok denne chipen... Anonymkode: 93353...0e4 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #3 Skrevet 30. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor vil de ha en Microchip under huden? Hva er hensikten? Har lest om dyrets merke som det er advart mot i bibelen, og det er nok denne chipen... Anonymkode: 93353...0e4 For å slippe å ha med seg ulike kort overalt. Hva står det i Bibelen da? "De aller fleste av oss har lommeboken full av plastkort. Bankkort, nøkkelkort og kort til treningssenteret." Anonymkode: 6242c...87a
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #4 Skrevet 30. mars 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvorfor vil de ha en Microchip under huden? Hva er hensikten? Har lest om dyrets merke som det er advart mot i bibelen, og det er nok denne chipen... Anonymkode: 93353...0e4 Jeg fatter ikke at folk henger seg på sånne idiotiske tolkninger Anonymkode: da45a...939 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #5 Skrevet 30. mars 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hvorfor vil de ha en Microchip under huden? Hva er hensikten? Har lest om dyrets merke som det er advart mot i bibelen, og det er nok denne chipen... Anonymkode: 93353...0e4 Nei, det er ikke det. Les vedlagte artikkel AnonymBruker skrev (8 minutter siden): For å slippe å ha med seg ulike kort overalt. Hva står det i Bibelen da? "De aller fleste av oss har lommeboken full av plastkort. Bankkort, nøkkelkort og kort til treningssenteret." Anonymkode: 6242c...87a Her; https://itro.no/ibibelen/er-dette-dyrets-merke/ Anonymkode: da45a...939
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #6 Skrevet 30. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, det er ikke det. Les vedlagte artikkel Her; https://itro.no/ibibelen/er-dette-dyrets-merke/ Anonymkode: da45a...939 Ok. Takk. Jeg er ikke religiøs og har ikke hørt om dette. Det er uansett en annen debatt Anonymkode: 6242c...87a
princeofithilien Skrevet 30. mars 2021 #7 Skrevet 30. mars 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): For å slippe å ha med seg ulike kort overalt. Hva står det i Bibelen da? "De aller fleste av oss har lommeboken full av plastkort. Bankkort, nøkkelkort og kort til treningssenteret." Anonymkode: 6242c...87a Jeg forstår ikke hva som er så vanskelig med å ha med seg kort jeg da. Det har jeg klart så langt i livet, og skal nok fortsatt klare det. Alt skal på død og liv gjøres lettere og lettere og lettere til vi ikke trenger å tenke sjøl i det hele tatt... Og nei, jeg kommer aldri til å ville ha noen chip noe sted i kroppen min.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #8 Skrevet 30. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ok. Takk. Jeg er ikke religiøs og har ikke hørt om dette. Det er uansett en annen debatt Anonymkode: 6242c...87a Jeg skjønte det, men alle steder dette med slike chipper tas opp, så kommer det folk trekkende med det her dyrets merke- opplegget. Det har utviklet seg til en kristen konspirasjonsteori. Så greit å være klar over hva det er og hva den debatten går ut på. Anonymkode: da45a...939 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #9 Skrevet 30. mars 2021 princeofithilien skrev (4 minutter siden): Jeg forstår ikke hva som er så vanskelig med å ha med seg kort jeg da. Det har jeg klart så langt i livet, og skal nok fortsatt klare det. Alt skal på død og liv gjøres lettere og lettere og lettere til vi ikke trenger å tenke sjøl i det hele tatt... Og nei, jeg kommer aldri til å ville ha noen chip noe sted i kroppen min. Enig. For meg virker det ikke bare skremmende, men også unødvendig, er dette fremtiden? Hvem vet hva slike ting kan misbrukes til.. og når den i tillegg kan injiseres, så er det på macronivå. Skummelt. Anonymkode: 6242c...87a 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #10 Skrevet 31. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Enig. For meg virker det ikke bare skremmende, men også unødvendig, er dette fremtiden? Hvem vet hva slike ting kan misbrukes til.. og når den i tillegg kan injiseres, så er det på macronivå. Skummelt. Anonymkode: 6242c...87a Hvordan er det på macronivå når den injiseres? Det blir mikro, og ikke noe nivå? Anonymkode: da45a...939 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå