AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #1 Skrevet 30. mars 2021 Hei Jeg har de siste to månedene ligget med en mann i midten av 40 årene, jeg er selv i slutten av 30 årene. Vi har bra sex...og spiser også av og til sammen. Jeg er ikke ute etter noe seriøst, men jeg lurer litt om han liker meg... Er det slik at menn får følelser for en kvinne de ligger med over tid? eller klarer de å kun tenke sex? Jeg er avhengig av å like noen litt for å kunne ligge med de...men vil kun ha en ff ...så denne ordnigen vi har passer meg bra... Anonymkode: 6905c...60e
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #2 Skrevet 30. mars 2021 Spørs hva dere har blitt enige om fra dag 1. om begge var enige om å kun være fuck friends da dere møttes først gang.. så kommer han mest sannsynlig ikke til å få noe følelser , han kommer heller til å stenge de av. Og nei menn tenker ikke bare på sex, de har følelser de også...Men såklart man kan jo ikke granatene noe, plutselig en dag kan du eller han få følelser.. fuck friends rollen er som et spill på hvem som taper først (med å få følelser ) Anonymkode: 53052...cfa
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #3 Skrevet 30. mars 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Er det slik at menn får følelser for en kvinne de ligger med over tid? eller klarer de å kun tenke sex? Anonymkode: 6905c...60e Tror du skal snu på de to spørsmålene! Tenker de kun sex, eller hender det at de får følelser for en kvinne de ligger med også? De fleste tenker kun sex! Anonymkode: 6b49f...381
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #4 Skrevet 31. mars 2021 Jeg tror ikke menn får følelser selv om man selv er dødsforelsket blitt etter 2 år med intimet men han har null følelser. Fatter ikke hvordan menn er skrudd i hop som kan være så kalde over så lang tid men men ikke alt man skal skjønne. Anonymkode: c43d5...d39 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #5 Skrevet 31. mars 2021 Jeg som skrev over nei hadde ikke trodd at han hadde hatt følelser før han hadde sagt det, tilbudt ekslusivitet og ønsket seg fast forhold. Anonymkode: c43d5...d39 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #6 Skrevet 31. mars 2021 Selvsagt kan følelser utvikle seg over tid. Er det ikke sånn det ofte funker da ? Hva man "har avtalt" fra dag 1 spiller jo ingen rolle. Det er enklere å være pulevenner i teorien enn praksis. Man deler det aller mest intime man har, da kommer det gjerne fort noen følelser inn i bildet med mindre man er emosjonelt avstumpet fordi man har god trening i det. Mann... Anonymkode: 1765e...4a8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå