AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #1 Skrevet 30. mars 2021 Hei du som leser dette! Jeg ville bare stikke innom for å si at du er fantastisk! Stå på i denne tiden vi er i. Jeg vet, som mange andre, at dette er en vanskelig tid. Mange er redde, og det forstår jeg godt. Jeg vil bare minne deg på at en vakker dag, er dette over. En dag kan vi gå tilbake til normalen. Ting vil ikke alltid være like tøft som nå, og det ER lys i enden av tunnelen. Jeg håper du får en bra dag, og at du tar vare på deg selv. Husk at det er viktig å pleie seg selv i denne tiden. Ta deg en varm god dusj, få på deg noen fine klær, stell deg litt som du ønsker og føl deg bra! Det er viktig å ikke sitte inne i den samme joggebuksa i mange dager i strekk. Gjør noe som får deg til å føle deg bra, og nyt påsken! La oss stå sterke sammen Anonymkode: 54121...178 6
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #3 Skrevet 30. mars 2021 ... skrev (21 minutter siden): Drikk alkohol, det hjelper alltids! Kan være enig i det, men ikke mye alkohol hver dag 😂 Anonymkode: 54121...178 1
Nowayback Skrevet 30. mars 2021 #4 Skrevet 30. mars 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Kan være enig i det, men ikke mye alkohol hver dag 😂 Anonymkode: 54121...178 Selv trives jeg godt under pandemien, men skjønner at det er tungt for mange. 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #5 Skrevet 30. mars 2021 ... skrev (12 minutter siden): Selv trives jeg godt under pandemien, men skjønner at det er tungt for mange. Jeg bor i en bygd hvor det er lite smitte, og ting er tilsynelatende normalt, men det er fordi jeg går på skole her. Feiret jul alene og har ikke sett familien på en god stund da de bor i en by et par timer unna Oslo hvor det er mye smitte og vært lockdown flere ganger, men til tross for det så kunne jeg ikke bodd her på et bedre tidspunkt, trives greit Anonymkode: 54121...178
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #6 Skrevet 30. mars 2021 Jeg synes det er deilig! Er introvert og hater klemming og at intimgrenser tydligvis er 1 mm for mange 😂 Slipper alt det presset om å finne på ting. Det er liksom ikke godtatt å si nei om det er bursdager eller babyshowers og lignende. Glad for det nå da, ser at det er vanskelig for mange 😕 Anonymkode: 3a09d...100 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #7 Skrevet 30. mars 2021 Jeg savner ikke klemmer og det at "alle" ikke er sosiale / på ferie/ konserter uten meg. Anonymkode: 45168...bcf 1
Gjest Skrevet 31. mars 2021 #8 Skrevet 31. mars 2021 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Fremhevede innlegg