Gå til innhold

Skumle tilstander i Israel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Med forskjellsbehandling mellom de vaksinerte og uvaksinerte.

Dette fører med seg store opprør i en splittet befolkningen.

Screenshot_20210330-195018_Chrome.jpg

Screenshot_20210330-195139_Chrome.jpg

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skummelt er så og si tvang disse vaksinene ellers blir du diskriminert ... heldigvis små tendenser her enda er nok mer motstand mot mer tiltak.

• Liker 7
Skrevet

Finnes nok av folk som ønsker slike tilstander i Norge også. 

Hvis man ønsker å undergrave hele dugnaden og sørge for at folk ikke møter opp på neste - kjør på. 

• Liker 7
Gjest Rocka69
Skrevet

Man trenger ikke gå til Israel. Danmark gjør nesten det samme. Og Norge...dilter etter Danmark eller EU

Skrevet
1 hour ago, Example said:

Finnes nok av folk som ønsker slike tilstander i Norge også. 

Hvis man ønsker å undergrave hele dugnaden og sørge for at folk ikke møter opp på neste - kjør på. 

Livsfarlige tendenser. River meg i håret hver gang jeg ser nordmenn argumenterer for slike autoritære grep..

• Liker 13
Skrevet
Anonymus1986 skrev (2 minutter siden):

Livsfarlige tendenser. River meg i håret hver gang jeg ser nordmenn argumenterer for slike autoritære grep..

Tror ikke alle forstår at det er feil vei å gå ...

• Liker 1
Skrevet

Israel praktiserte Apartheid fra før.

• Liker 6
Skrevet
Justlooking skrev (21 minutter siden):

Tror ikke alle forstår at det er feil vei å gå ...

Snart koker det vel i media med vaksinerte pensjonister og folk i risikogrupper som klager på at ikke de kan ta seg en utepils.

• Liker 3
Skrevet

At ingen ser hvor skummelt dette her å bli fratatt friheten vi er så glad i er underlig.

• Liker 7
Skrevet
Kågebruker skrev (17 timer siden):

Israel praktiserte Apartheid fra før.

Nei det er de ikke, og du har neppe vært der som sier noe slikt. Kontroll i Israel går rett og slett på terrorfaren som er der hele tiden. Når store deler av befolkningen er vaksinert så faller vaksinepass på sin egen urimelighet.

• Liker 3
Skrevet
Antiviruset skrev (11 timer siden):

Nei det er de ikke, og du har neppe vært der som sier noe slikt. Kontroll i Israel går rett og slett på terrorfaren som er der hele tiden. Når store deler av befolkningen er vaksinert så faller vaksinepass på sin egen urimelighet.

Nei tøys, de har apartheid...

Amnesty: Israelske myndigheter gir ikke vaksine til palestinere som lever under okkupasjon | Amnesty International (ntb.no)

Palestinarane får ikkje vaksine – Siste nytt – NRK

Ingen vaksine til de okkuperte/dominerte f.eks.

• Liker 5
Skrevet

Jeg er veldig pro Israel. Det har vært et utrolig bra land på mange måter, men akkurat dette med å drive diktatur og kontrollregime hadde jeg ikke forventet av et land som dette. Trodde de fulgte Bibelen i større grad, den forteller om frihet til menneske og kjærligheten. Å ta bort bevegelsesfrihet og forskjellsbehandle mennesker på en slik måte, er ikke greit. 

Norge er ræv dilter til Danmark, Tyskland og Amerika. Så her kan det også komme totalitært regime de neste årene. Det har allerede begynt i Norge ved at man blir indirekte tvunget til å vaksinere seg. Dette for å beholde jobben sin og inntekten man er avhengig av for å brødfø familien. Syke folk!

• Liker 4
Skrevet

Sjokkert over hvor mange nordmenn som synes dette er greit. R.I.P vår frihet, og frem med totalitære styresmakter. Blir kvalm.

• Liker 4
Skrevet
likestilling skrev (11 timer siden):

"Ifølge Oslo-avtalen så er mye av den sivile styringen gitt til de palestinske selvstyremyndighetene (PA). Dette gjelder blant annet skole og..... helsevesenet. Det er altså PA som har ansvaret for vaksineringen av "sin" befolkning, ikke Israel. Tvert imot har Israel bare respektert den ansvarsfordelingen som de to partene ble enige om i Oslo-avtalen, og som er anerkjent av det internasjonale samfunnet, inklusive vår egen norske regjering."

https://www.aftenposten.no/meninger/debatt/i/X85o9B/kort-sagt-loerdag-23-januar

Skrevet

Ryddet for brukerangrep, spekulasjoner og nedsettende innlegg, og svar til dette. 

_popcorn_, mod

• Opprett ny...