Gå til innhold

Spm til dere som har vært i Frognerparken

Anbefalte innlegg

Gjest TanteT.
Skrevet

Ja jeg har et par spm som jeg håper dere som var en snartur i Frognerparken i ettermiddag kan svare på! Jeg skal dit nemlig i kveld og vil gjerne vite et par ting for at ting skal gå smertefritt:

1. er det kun gjennomhovedinngangen man slipper inn/ut? og er det ransaking av bagger der?

2. er det lov å ha med alkohol? jeg har tenkt å ta med en flaske vin og dele med mine venninner men jeg har hørt rykter om at det ikke er lov?

3. er det lov å knipse bilder?

Håper dere som har vært der kan svare ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja jeg har et par spm som jeg håper dere som var en snartur i Frognerparken i ettermiddag kan svare på! Jeg skal dit nemlig i kveld og vil gjerne vite et par ting for at ting skal gå smertefritt:

1. er det kun gjennomhovedinngangen man slipper inn/ut? og er det ransaking av bagger der?

2. er det lov å ha med alkohol? jeg har tenkt å ta med en flaske vin og dele med mine venninner men jeg har hørt rykter om at det ikke er lov?

3. er det lov å knipse bilder?

Håper dere som har vært der kan svare ;)

1. Hovedinngang er stengt pga arbeide. Klatre over muren.

2.Det er kommet vin/ølutsalg der.

3. Lov og lov...bare pass så ike kamera fanger deg opp...

Skrevet

hæææ? mener du at alle må klatre over muren? dette høres toskete ut, det er jo barn og eldre der og folk i rullestol, de kan da ikke drive å klatre over muren! kun seriøse svar takk! himmel!

Skrevet

I Hydros annonser står d at man skal bruke hovedinngangen. Ikke de andre inngangene.

Skrevet
hæææ? mener du at alle må klatre over muren? dette høres toskete ut, det er jo barn og eldre der og folk i rullestol, de kan da ikke drive å klatre over muren! kun seriøse svar takk! himmel!

ja vi lever ien toskete tid med toskete regler. tror ikke rullestolbrukere og barn har adgang i disse tider.

Skrevet

He he, det er liksom her kgbrukere ville at man skal bruke: :ironi:

Skrevet

1. Du kan bruke de andre inn-/utgangene i parken også.

Det er ikke ransaking av bagger. Står ingen vakter ved inngangene.

2. Alkohol er selfølgelig ikke lov å ta med, men kan ikke tro at noen bryr seg om dere deler en flaske vin eller fem.

3. Å ta bilder er det nok ikke noe forbud mot.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...