Gå til innhold

Når mamma din har bursdag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva gir du henne i gave når hun ikke ønsker seg noe? Kommer på vin og blomster men det føler jeg hun får hvert år. Hun er i 50 årene. Setter stor pris på svar! 🥰

Anonymkode: dd4fb...df2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En opplevelse sammen? I den alderen har man jo som oftest mer enn man trenger, så skjønner at hun ikke vil ha flere ting. Hva med en god frokost og blomster fra Morgenlevering.no eller tilsvarende? Abonnement på et blad hun liker? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å gi en bok, eller spleiser med min bror på en konsertbillett 

Anonymkode: 8ad47...240

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mamma er kronisk syk og kan (som regel) ikke være med på spa eller andre opplevelser. Hun får derfor alltid bøker og blomster av alle hun kjenner, så jeg forsøker å kjøpe noe annet, f.eks smykke, en cardigan, en bluse, noe hobbyting, en kurv med fersk bakst, godt pålegg og eplemost etc.

Anonymkode: 83de6...b20

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting jeg har gitt de siste årene.

Fikset en dyrere hudkrem jeg vet hun elsker, men som hun aldri tar seg råd til. Gavekort på garn/garnpakke. Hun liker godt å ta seg en gin&tonic nå og da, så kjøpte en type gin hun ikke hadde testet før, men som så spennende ut. Fotstell med massaje. 

Gavekort på butikker hun handler til vanlig er en gjenganger, gjerne sammen med noe jeg har laget til henne. (Vi er strikkere🤭

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hva gir du henne i gave når hun ikke ønsker seg noe? Kommer på vin og blomster men det føler jeg hun får hvert år. Hun er i 50 årene. Setter stor pris på svar! 🥰

Anonymkode: dd4fb...df2

Matkasse med middager, frokost på døra. Før covid billetter til ting. 

Anonymkode: 09318...568

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mor er dessverre ufør og har slitt med dårlig økonomi hele livet sitt. Så jeg gir henne som regel en pose eller to med mat og lager en god middag med kake til henne. Det setter hun alltid pris på. Spesielt det å tilbringe tid med henne såklart. 

Hadde gitt en opplevelse hadde hun ikke hatt de problemene hun har 😊 og ikke har jeg kjempegod råd selv heller.. 

Anonymkode: 0a064...b30

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma er ALDRI ute å spiser, men hun setter veldig pris på det. Så hun setter definitivt pris på de gangene det er gaven, at vi går ut og jeg spanderer middag.

Anonymkode: 7420e...aa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Min mor er dessverre ufør og har slitt med dårlig økonomi hele livet sitt. Så jeg gir henne som regel en pose eller to med mat og lager en god middag med kake til henne. Det setter hun alltid pris på. Spesielt det å tilbringe tid med henne såklart. 

Hadde gitt en opplevelse hadde hun ikke hatt de problemene hun har 😊 og ikke har jeg kjempegod råd selv heller.. 

Anonymkode: 0a064...b30

❤❤❤❤ 

Anonymkode: b3a8c...b70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som en skrev over her, en kurv med hjemmelaget gjærbakst. Dette hadde selv jeg I 20åra satt stor pris på! 

 Croissants, Ostehorn, grove horn med fyll, skillingsboller, stekte Pizzasnurrer som kan fryses ned. Hjemmelagde kjekjs🍽️ mmm.. 

Anonymkode: 34fbe...702

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker best å få blomster, vin og ekstra god kaffe. 

Anonymkode: 8b737...fed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ville spurt hva hun ønsker seg.

Anonymkode: 11a57...bcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Blomster, en grønn plante, en tur på kino, god kaffe, hudkrem du vet hun liker, vin.

Eller en tur ut og spise hvis hun liker det.

Anonymkode: f678d...be2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotpleie er digg, og mi mor har fått gåvekort på det nokre gongar. Og eit fint sjal, blomster, gåvekort på restaurant, bøker som ho faktisk har ønska seg. Men når ho ikkje ønsker seg noko, prøver eg å enten gje noko som blir spist opp, drukket opp eller brukt opp. Eller visnar;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gav blomster, klem og kom på besøk. 
Nå besøker jeg graven hennes med blomster og fine tanker 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...