AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #1 Skrevet 30. mars 2021 Hvis man er deprimert og tenker at man er et dårlig menneske som ikke fortjener å ha det bra og som straffer seg selv. Selv om man ikke har gjort noe galt. Er det depresjon med psykose? Anonymkode: 706dc...4b2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #3 Skrevet 11. april 2021 Nei, men en alvorlig depresjon. Anonymkode: d3541...881
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #4 Skrevet 11. april 2021 Nei, det høres ikke ut som psykose, men som vrangforestillinger grunnet dyp depresjon og dårlig selvbilde/selvhat. Ved psykose skjer veldig mye annet enn at man bare tenker negativt om seg selv, som tankeforstyrrelser, manglende virkelighetsfølelse, hallusinasjoner, personen opplever uvirkelige ting som virkelige etc. Anonymkode: c8306...0bf
Purple_Pixiedust Skrevet 11. april 2021 #5 Skrevet 11. april 2021 (endret) Det er helt normalt å tenke slik om seg selv når man er veldig deprimert. Jeg tenker slik når jeg ikke er dypt deprimert også. Er svært sjeldent jeg ikke er deprimert I det hele tatt da, men. Selvhatet er sterkt uansett form. Endret 11. april 2021 av Purple_Pixiedust
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå