AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #1 Skrevet 30. mars 2021 Min bil ble skadet i kollisjon og det var annen part sin feil. Det jeg lurer på er om jeg får vrakpanten på bilen selv om jeg også får penger fra forsikringsselskapet hans? Anonymkode: da8a4...c8e
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #2 Skrevet 30. mars 2021 Ble den totalvrak slik at forsikringsselskapet tok over bilen og du fikk penger til ny bil? Anonymkode: e3acd...d93
Gjest Smeltemann Skrevet 30. mars 2021 #3 Skrevet 30. mars 2021 Regner med det er forsikrings selskapet sin eiendom. Du har vel fått penger for bilen.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #4 Skrevet 30. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ble den totalvrak slik at forsikringsselskapet tok over bilen og du fikk penger til ny bil? Anonymkode: e3acd...d93 Nei, men det er en gammel bil, så den er ikke verdt å fikse. Har ikke fått svar fra forsinringsselskapet enda, men regner med at jeg vil få penger. Anonymkode: da8a4...c8e
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #5 Skrevet 30. mars 2021 Du har to valg: enten så får du penger for bilen (og i det beløpet er vrakpant ink), eller så får du penger for bilen og beholder bilen, men da trekker de fra vrakpantsummen. Slik forsto jeg det i alle fall, da min bli ble totalvrak i en ulykke. Anonymkode: 359ee...855 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #6 Skrevet 30. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei, men det er en gammel bil, så den er ikke verdt å fikse. Har ikke fått svar fra forsinringsselskapet enda, men regner med at jeg vil få penger. Anonymkode: da8a4...c8e Da må du jo vente på svar fra forsikringsselskapet. Anonymkode: e3acd...d93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå