Gjest seroxata Skrevet 26. september 2005 #21 Del Skrevet 26. september 2005 hei på deg! tenkte jeg ville inn og kikke litt på hvem du var jeg Ser du sliter endel med kutting og slikt.. ville bare si at jeg vet hvordan det er... du er ikke alene om det, om det er noen mager trøst. Huff, bli tvangsinnlagt virker helt utrolig skummelt!! Forresten, for ei f**** hun var hun i butikken! om jeg hadde overvært en slik hånlig kommentar, så hadde jeg blitt rasende, og krenket ikke minst.. det der var direkte stygt gjort!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 29. september 2005 #22 Del Skrevet 29. september 2005 hei Har lest litt i dagboken din nå, og jeg syns du er tøff jeg, stå på videre. Og gratulerer med ny jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WaterWaves Skrevet 29. november 2005 #23 Del Skrevet 29. november 2005 Jeg er så jævlig forbanna! SAVA! Kjøæresten min slo meg på kusa fordi jeg har menset over hele senga og bikkja hans! HELVETTE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 29. november 2005 #24 Del Skrevet 29. november 2005 Uff da. Sikkert ikke noe gøy for hunden, da. Gutter reagerer annerledes på mensen enn oss jenter, så reaksjonen måtte jo komme. Er vel kanskje på sin plass og brukte ekstra med beskyttelse hvis man blør mye også da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. november 2005 #25 Del Skrevet 29. november 2005 Hei! Hvordan har du det? Du virker så sint rundt om i tråder her på forumet... Ville bare høre om alt er i orden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 29. november 2005 #26 Del Skrevet 29. november 2005 Jeg er så jævlig forbanna! SAVA! Kjøæresten min slo meg på kusa fordi jeg har menset over hele senga og bikkja hans! HELVETTE ← Hvis du er gravid og blør så mye så bør du vel kontakte lege? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WaterWaves Skrevet 19. desember 2005 #27 Del Skrevet 19. desember 2005 jeg har fått meg ny shærchste! Han er så kjekk og et halt år eldre enn meg, og dritkjekk. Er dette normalt? Jeg har hatt litt sex med han også men det holder vi hemmelig jentene mine! Ikke bry dere om fortiden a! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 19. desember 2005 #28 Del Skrevet 19. desember 2005 Jeg er så jævlig forbanna! SAVA! Kjøæresten min slo meg på kusa fordi jeg har menset over hele senga og bikkja hans! HELVETTE ← Hadde du ikke kjæreste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WaterWaves Skrevet 19. desember 2005 #29 Del Skrevet 19. desember 2005 FIGHTER!!! SLutt å oppfør deg sånn her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 19. desember 2005 #30 Del Skrevet 19. desember 2005 Unnskyld. Jeg bare lurte ettersom jeg trodde du allerede hadde kjæreste. Men om det er fortid så skal jeg la det være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå