Gå til innhold

Hva skjer med finn.no?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Opplever ofte at folk leser meldingene når jeg spør om når jeg kan hente tingene de gir bort, selger uten å svare. Har også kontaktet utleiere for å komme på visning, men ingen svarer. Er folk så tafatte og sosiale innvalide? Eller hva er greia? Jeg snakket med en utleier her om dagen, og avtalte visning, men nå svarer han ikke på meldingene. Dette er også et problem når det kommer til arbeidsgivere, å finne kjæreste og venner. Folk bare detter ut og slutter å svare, blir veldig provosert av dette. Skjerp dere! Oppfør dere bedre og lær dere folkeskikk og svare folk ordentlig og ikke ignorer! Fortsetter dere sånn så kanskje dere har feil person på døra en gang.

Anonymkode: e12b1...94c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

 Fortsetter dere sånn så kanskje dere har feil person på døra en gang.

Anonymkode: e12b1...94c

Screaming Cat | Know Your Meme

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er ikke sånn og sånn, individer kan være slik, altså noen, ikke alle. Og de individene kan ha 1000 forskjellige grunner. En av grunnene akkurat nå? Det er påske, folk er på fjellet og på hytta. Hadde du avralt visning en dag nå midt i påska og utleier ikke svarer mår du dukker opp så skjønner jeg, om avtalen var at dere skulle snakkes nærmere så tror jeg det er litt gitt at det er ferieuke nå og at du sikkert får svar til uke eller når feriener over.

Anonymkode: 7b087...9b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Opplever ofte at folk leser meldingene når jeg spør om når jeg kan hente tingene de gir bort, selger uten å svare. Har også kontaktet utleiere for å komme på visning, men ingen svarer. Er folk så tafatte og sosiale innvalide? Eller hva er greia? Jeg snakket med en utleier her om dagen, og avtalte visning, men nå svarer han ikke på meldingene. Dette er også et problem når det kommer til arbeidsgivere, å finne kjæreste og venner. Folk bare detter ut og slutter å svare, blir veldig provosert av dette. Skjerp dere! Oppfør dere bedre og lær dere folkeskikk og svare folk ordentlig og ikke ignorer! Fortsetter dere sånn så kanskje dere har feil person på døra en gang.

Anonymkode: e12b1...94c

Det er jo ikke akkurat finn.no det er noe galt med, som du antyder i tittelen din.

Og jeg opplever aldri noe av det du beskriver, så kanskje du må gå litt i deg selv og se på din egen oppførsel og væremåte. Hvordan man blir møtt henger gjerne litt sammen med det. 

Anonymkode: 00af2...317

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste setningen var veldig unødvendig og barneslig og patetisk. Du kan skjerpe deg selv litt først. 
 

Anonymkode: 1c73d...3bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du sender melding om du kan få noe som skal gis bort så har vel kanskje den som skal kvitte seg med gjenstanden fått ørten meldinger, og gidder ikke sitte en hel kveld for å svare på alle. Sånn er det bare. Hvis man gir bort noe så vil man gjerne bli kvitt det raskest mulig, uten stress og mas. I og med at gjenstandene blir gitt bort raskt så antar jeg at det er noe giveren kunne fått noen kroner for dersom h*n hadde giddet å styre med å selge gjenstanden, ergo er det helt naturlig at du ikke får svar. Dersom gjenstanden er markert med «solgt» så har du jo fått svaret ditt. 

Anonymkode: e93e3...3b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...