Gå til innhold

Canesten

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For ett år siden var jeg til ordinær gu. Det første legen sa var -du har sopp og får canesten. 

Jeg hadde ikke merket noe til dette i det hele tatt. Ingen kløe eller noe. 

Siden jeg har vært singel  i mange år og heller ikke har hatt noen seksualpartner brydde jeg meg ikke så mye, jeg tok kuren og har ikke tenkt på det siden. 

Nå dater jeg og det kan ende til køys, men jeg er livredd for å ha sopp uten å vite det siden jeg ikke merket det sist!

Finnes det en måte å sjekke/se om jeg har sopp UTEN å gå til lege?

Kan jeg ta en runde canesten  uten «påvist sopp» som forebyggende, eller for sikkerhets skyld?

Anonymkode: 985ec...767

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er du redd skal skje om du har det? Hvis det ikke klør eller lukter vondt/veldig annerledes enn normalt ville jeg ikke bekymret meg. Ville ikke tatt medisin om du ikke trenger det. 

AnonymBruker
Skrevet
Boblee skrev (1 time siden):

Hva er du redd skal skje om du har det? Hvis det ikke klør eller lukter vondt/veldig annerledes enn normalt ville jeg ikke bekymret meg. Ville ikke tatt medisin om du ikke trenger det. 

Sopp smitter, gjør det ikke? Jeg trodde det.  Det er det jeg er redd for. Å ha sopp uten å vite/kjenne symptom, som sist, og smitte han jeg dater i tilfelle vi havner til køys. 
ts

Anonymkode: 985ec...767

Skrevet

«Sopp er av de vanligste årsakene til kløe i underlivet. Nesten alle kvinner vil få soppinfeksjon en eller annen gang i løpet av livet. Sopp regnes ikke som en seksuelt overførbar infeksjon og smitterderfor ikke ved samleie. Sopp er ikke farlig.»

Kjapt Google-søk. Ser ut som du kan slappe helt av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...