Gå til innhold

Se signatur fra mobil


Amatariel

Anbefalte innlegg

Jeg savner å se signaturer når jeg er på KG via mobil. Fra PC er de automatisk der, men tydeligvis skjult når jeg bruker mobil. Er det en innstilling hvor jeg kan endre dette? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Beklager sent svar! Denne funksjonen er ikke tilgjengelig på mobil, da mobilversjonen er satt opp litt annerledes for å skape en bedre brukeropplevelse på mindre plass (mindre scrolling). 

Jeg tror ikke det går an å legge det til på noe vis, eller er det mulig, @TSP?

Forumansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer at signaturer ikke vises på mobil av plasshensyn. Det er heller ikke mulig for enkeltbrukere å bestemme at signaturer skal vises på mobil. Merk også at signaturer kan være slått helt av, også på PC, for mange brukere. Man slår av/på signaturer på PC her

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var synd. Jeg bruker bare vanlig nettleser på mobilen når jeg er inne på KG, så trodde kanskje det gikk an å slå på signaturfunksjonen der. Er så vant til at den er her på PC, så litt irriterende at linker o.l plutselig ikke er der på mobilen. Men men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...
TSP skrev (På 6.4.2021 den 13.47):

Det stemmer at signaturer ikke vises på mobil av plasshensyn. Det er heller ikke mulig for enkeltbrukere å bestemme at signaturer skal vises på mobil. Merk også at signaturer kan være slått helt av, også på PC, for mange brukere. Man slår av/på signaturer på PC her

Så der vil aldri kunne gå an? 😕 

Skulle vært mulig å gå inn på desktop versjonen av kg på mobil   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...