AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #1 Skrevet 29. mars 2021 Har kjøpt min første Chromebook med 128 ssd disk. Jeg lagrer det meste i skyen, men kunne jo tenke meg å noen ganger ha ting lagret lokalt. Noen som har erfaring med å bruke SD-kort på Chromebook? Hva kan lagres? Anonymkode: 33776...483
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #2 Skrevet 29. mars 2021 Alt du kan lagre på den interne disken (som oftest en type flash drive, som skiller seg noe fra SSD-er vi ser i "vanlige" PC-er), kan du også lagre på SD-kortet. Det du kan få problemer med er at kortet, eller kortleseren er treg. Dermed kan du slite med å spille av høykvalitetsvideoer derfra, men lagring går uansett fint. Anonymkode: c5ecf...bb8
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #3 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Alt du kan lagre på den interne disken (som oftest en type flash drive, som skiller seg noe fra SSD-er vi ser i "vanlige" PC-er), kan du også lagre på SD-kortet. Det du kan få problemer med er at kortet, eller kortleseren er treg. Dermed kan du slite med å spille av høykvalitetsvideoer derfra, men lagring går uansett fint. Anonymkode: c5ecf...bb8 På min chromebook er det 128 ssd disk. Men det har ingen betydning for valg av kort. Står micro sd kort i spesifikasjonen. Noen merker som er bedre enn andre? Anonymkode: 33776...483
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå