Gå til innhold

Blir oversett av venner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nylig fått ny jobb og sendte en snap med info til en vennegruppe og samtlige andre jeg ville dele nyheten med. 

Ingen av de i vennegruppen svarte på snappen min, mens jeg fikk gratulasjoner av flere andre som jeg sendte til. For litt siden sendte en annen i gruppen en snap av at vedkommende ble forfremmet i jobben sin, og fikk masse tilbakemeldinger med gratulasjoner fra alle i gruppa (selvsagt meg også). Jeg er ikke sånn superaktiv i gruppa selv, men svarer alltid når det sendes snap hvis det er noe litt stort, men begynte å tenke en del over at uansett hva jeg sender så er det ingen som gidder å respondere og kjenner jeg blir ordentlig lei meg av det. Jeg sender ikke ofte, kun hvis det er noe jeg vil dele av betydning og spammer således ikke.

Har også tenkt over at to av de har hatt en tendens til å være noe ufine mot meg ved å komme med litt uhyggelige bemerkninger. Jeg flyttet for noen år siden og var superfornøyd med huset, inntil den ene av de kommenterte alt jeg burde gjøre annerledes.. Male ditt og datt, sette opp gjerdet sånn, etc. Jo mer jeg tenker over det, jo mer ser jeg at flere i den gruppa ikke er venner av meg. Samtidig er vi en "gjeng" fra studietiden og det er vanskelig for meg å avslutte relasjonen med de ettersom vi er flere i gruppa, og jeg liker noen av de. Skjønner at det virker som en bagatell dette med manglende respons på en nyhet, og det hadde vært fair hvis man aldri kommenterte noe, men de kommenterer til stadighet hverandres snapper.

Hva ville dere gjort? Føler meg så dum som i det hele tatt orker å bry meg ettersom jeg er en voksen person, men kan ikke noe for å føle meg såret. Beklager for noe rotete innlegg! 

Anonymkode: 4637d...910

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hortensiabusk

Man bør unngå sånne vennskap, alt skal ikke vare.

Endret av hortensiabusk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...