AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #1 Skrevet 29. mars 2021 https://www.youtube.com/watch?v=sXO-uJMMjXo Nok sagt, statistikken taler for seg selv uansett hva kvinner her inne måtte si og mene. God påske! Anonymkode: 3c943...5e9 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #3 Skrevet 29. mars 2021 Gidder ikke se videoen. Men ja kvinner er kresne, og kjemper om de samme mennene. Med tinder og velferdsstaten blir det nok mer og mer ekstremt da. Alle skal ha de høyeste, største og kjekkeste mennene. Samtidig som det klages over å bare få sex. Det er vel slik naturen er. Hunndyr i fruktbar alder deler på noen få. Anonymkode: ed24a...b98 2
Teethgrinding Skrevet 29. mars 2021 #4 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Gidder ikke se videoen. Men ja kvinner er kresne, og kjemper om de samme mennene. Med tinder og velferdsstaten blir det nok mer og mer ekstremt da. Alle skal ha de høyeste, største og kjekkeste mennene. Samtidig som det klages over å bare få sex. Det er vel slik naturen er. Hunndyr i fruktbar alder deler på noen få. Anonymkode: ed24a...b98 Stemmer. En kan jo spørre en kvinne på 66 - som innerst inne føler seg som 21 og vil ut og sjekke gutta - om det føles urettferdig at ingen vil danse med henne på utestedet fylt av 21-åringer lengre. Fordi hennes markedsverdi har dramatisk sunket. Sjokkerende. Problemet er vel at jenter på 21 ikke selv skjønner at de er verdens totalt sett mest attraktive kvinneandel. Helt inntil de ikke er det lengre. Da kommer rynkekremene. I mellomtiden er det oss menn det er noe feil med når vi hevder at konkurransen er skjev. Sjokkerende. Når har den noensinne vært noe annet? Fruktbare, unge, vakre jenter er det alle vil ha, hele tiden, i alle kulturer, gjennom alle tider. Det er vår i all hovedsak evolusjonære målsetting.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #5 Skrevet 29. mars 2021 Den statistikken er vel relativt ukontroversiell, og for ordens skyld gjelder den også bare for tinder. I virkeligheten er tallene neppe like ekstreme. Anonymkode: d7552...39f
Teethgrinding Skrevet 29. mars 2021 #6 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Den statistikken er vel relativt ukontroversiell, og for ordens skyld gjelder den også bare for tinder. I virkeligheten er tallene neppe like ekstreme. Anonymkode: d7552...39f I dag er Tinder det mest normale. Ny virkelighet?
herzeleid Skrevet 29. mars 2021 #7 Skrevet 29. mars 2021 Jeg tror tråden blir mer givende om trådstarter oppsummerer poengene en vil ha frem enn å forvente at alle andre skal se gjennom et klipp på youtube. 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #8 Skrevet 29. mars 2021 6 hours ago, DHG said: Stemmer. En kan jo spørre en kvinne på 66 - som innerst inne føler seg som 21 og vil ut og sjekke gutta - om det føles urettferdig at ingen vil danse med henne på utestedet fylt av 21-åringer lengre. Fordi hennes markedsverdi har dramatisk sunket. Sjokkerende. Problemet er vel at jenter på 21 ikke selv skjønner at de er verdens totalt sett mest attraktive kvinneandel. Helt inntil de ikke er det lengre. Da kommer rynkekremene. I mellomtiden er det oss menn det er noe feil med når vi hevder at konkurransen er skjev. Sjokkerende. Når har den noensinne vært noe annet? Fruktbare, unge, vakre jenter er det alle vil ha, hele tiden, i alle kulturer, gjennom alle tider. Det er vår i all hovedsak evolusjonære målsetting. Det er godt det finnes unntak, natur eller ikke. Jeg var ingen supermodell da jeg var 21, slet med kviser og valpefett/rundt ansikt. Skjedde noe magisk da jeg ble over 25, det runde ansiktet forsvant og pene trekk kom frem, først etter 27 år ble jeg veldig populær blant menn. Men leser her på kg at sånt ikke er mulig, jeg var visst finere før til tross for at ingen kikket på meg da jeg var 21 og til tross for at menn selv poengterer at jeg har blitt så mye penere med årene og hvordan det kan ha seg. Anonymkode: 1a8ef...cbf 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #9 Skrevet 29. mars 2021 I denne tråden: incels som ikke får seg noe og derfor tyr til høyreekstremistisk hjernedød propaganda. AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er vel slik naturen er. Hunndyr i fruktbar alder deler på noen få. Anonymkode: ed24a...b98 Feil. Det er slik samfunnet er. Under kapitalisme er det de med mest som også beundres høyest. Det er et evinnelig statusjag. Kvinner OG menn er et produkt av dette, av denne kapitalistiske kulturen. De som løsriver seg fra det, både kvinner og menn, er lykkeligere nettopp fordi de er løsrevet fra dette statusjag, disse overfladiske verdiene, denne overfladiske tankegangen. Darwinisme, som du forsøker å forklare, kan ikke forutsi. Det er ikke slik darwinisme fungerer. Darwinisme forteller oss hvorfor de som er født er blitt til. Du kan ikke gå ut til en andedam og si at "den anden der vil få mange barn, i mens den der borte ikke vil få noen". Hvis du forsøker å påvirke resultatene er det ikke lenger darwinisme men sosialdarwinisme, som ikke er samme sak. Sosialdarwinisme er hvordan vi mener at naturen skal være, og derfor tvinger vi noen til å få barn og andre tvinges til å ikke kunne få barn. Men det er ikke slik darwinisme fungerer. Jeg skal fortelle dere alle en hemmelighet: kvinner ønsker seg snille menn - men, med et forbehold, menn som er interessante og spennende. Snill er ofte kjedelig, eller så er det i noen tilfeller bare overfladisk snill, et spill for å late som. Er du spennende og snill har du stor sjanse for å finne noen som vil ha deg, hvis du er mann. Menn har det lettere sånn sett. Jeg skal fortelle dere kvinner en hemmelighet: det er akkurat det samme andre veien også. Ja, jeg vet, mange menn legger merke til det overfladiske, utseendet. Men det gjelder oss kvinner også! En person som ser frisk og i form ut legges merke til av flere enn en person som ser syk og dårlig ut. Anonymkode: 7dae2...654 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå