AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #1 Skrevet 29. mars 2021 Hei, har et rom med skråtak i begge kortender. I den ene kortenden er det bygget et «krypkott» når huset ble bygget, som ikke har blitt malt/gipset etc. Høyden på veggen inn mot resten av rommet er vel 1.20 cm, dybde ca 1.30. Ikke store greiene, men kan gjerne brukes bedre enn det gjøres pr nå. Er det noen som har forslag til hvordan vi kan utnytte denne plassen bedre? Rive veggen, innredning til lagring..? Alle tips tas i mot! Det skal bli babyrom på sikt. Har forsøkt å ta panoramabilde, men ble ikke helt bra. 😅 nettopp lagt parkett i resten av rommet, så vil gjerne slippe å rive det opp. Anonymkode: af68a...0f9
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #2 Skrevet 29. mars 2021 Innrede til lesekrok/hytte til barnet (som kommer?) Anonymkode: 9edca...33c 3
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #3 Skrevet 29. mars 2021 Vi brukte dette på barnerommene som eventyrkrok. Madrass på gulvet, ville farger på veggene, godt fylt opp med bamser. Nå er det bare rotekott. Anonymkode: f7264...b16 3
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #4 Skrevet 29. mars 2021 Babyrom?? Dette?? Anonymkode: a5edf...f4f 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #5 Skrevet 29. mars 2021 Går ut fra at dere har tenkt å rive det ned før det inngår i babyrommet? Da hadde jeg gjort det først som sist. Anonymkode: f34c1...758 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #6 Skrevet 29. mars 2021 Vi har noe lignende på ene barnerommet. I vårt er det garderobe med heng og hyller. Hadde det ikke vært for at vi trenger skapplassen hadde jeg kanskje innredet det som lekehule. Anonymkode: dd337...98d 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #7 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Babyrom?? Dette?? Anonymkode: a5edf...f4f Nei, dette er kottet som hører til rommet.:) Anonymkode: af68a...0f9
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #8 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi brukte dette på barnerommene som eventyrkrok. Madrass på gulvet, ville farger på veggene, godt fylt opp med bamser. Nå er det bare rotekott. Anonymkode: f7264...b16 Takk, er gjerne noe sånt vi får gå for når tiden kommer. Ser for meg bamser og masse lyslenker (på batteri) ELLER lagring av tøy/sko utenfor sesong.. Blir vel rotekott til slutt 😬🙈 Ikke lett med så lav høyde der inne. AnonymBruker skrev (1 time siden): Går ut fra at dere har tenkt å rive det ned før det inngår i babyrommet? Da hadde jeg gjort det først som sist. Anonymkode: f34c1...758 Det var det jeg håpet på inspo til, om folk hadde erfaring med noe lignende.. Har ikke tenkt så veldig langt. gjerne dårlig bilde, men det er en bitteliten dør inn dit. 50b* 90h kanskje.. hvis vi skal rive veggen med døren til kott må vi selvfølgelig gjøre noe med både vegger, gulv og tak der. 😊 Anonymkode: af68a...0f9
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #9 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Vi har noe lignende på ene barnerommet. I vårt er det garderobe med heng og hyller. Hadde det ikke vært for at vi trenger skapplassen hadde jeg kanskje innredet det som lekehule. Anonymkode: dd337...98d Takk! Kunne gjerne ha laga til en slags plassbygget hylleløsning, men måtte i så fall blitt til ting som ikke brukes så ofte tror jeg. 😅😊 Anonymkode: af68a...0f9
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #10 Skrevet 29. mars 2021 Ser start-innlegget var uklart, hele rommet skal altså bli babyrom en gang, bildene er av det lille krypkottet som hører til selve rommet. Skal ikke ha babyrom i kottet 😅😊 Anonymkode: af68a...0f9 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #11 Skrevet 29. mars 2021 Pass på at denne veggen ikke er en del av bæringen til taket før du river... Anonymkode: f3dee...e74
DrueSmoothie Skrevet 30. mars 2021 #12 Skrevet 30. mars 2021 Hadde 2 sånne på soverommet mitt. Skråtak på begge sidene på ene veggen, og disse var bygget inn med "skap" rundt med noe hyller i. Jeg rev hele greia og sitter igjen med skråtakene, men ellers helt åpent. Synes det ga rommet mye mer luft og rom, og jeg liker skråtak på rom, og ikke bare helt firkantet som alle andre rom. Under det ene har jeg en kommode og under det andre står senga delvis og nattbordet mitt 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå