Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. 
Noen som har konkrete tips til behandling av fotsopp ? Både tær og under foten. Kremer? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lamisil er tingen. :) 

Jeg har prøvd Canesten også, og det hadde minimal effekt. 

Anonymkode: dbf6d...7a2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Lamisil er tingen. :) 

Jeg har prøvd Canesten også, og det hadde minimal effekt. 

Jeg ser det finnes flere typer, men jeg brukte altså denne. Mulig en av de andre kan passe bedre for deg, spør på apoteket. :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.3.2021 den 13.29):

Jeg ser det finnes flere typer, men jeg brukte altså denne. Mulig en av de andre kan passe bedre for deg, spør på apoteket. :) 

Tok det lang tid før du så effekt?

AnonymBruker
Skrevet
Gullhavet skrev (På 29.3.2021 den 13.06):

Hei. 
Noen som har konkrete tips til behandling av fotsopp ? Både tær og under foten. Kremer? 

Det er fotsopp altså? Ikke fotvorte? Jeg tok feil av de tinga og behandlet fotvortene mine med fotsopp midler. Det funka jo aldri. Skjønte til slutt flere år senere at det var fotvorter jeg hadde. 

Anonymkode: f8619...5f7

AnonymBruker
Skrevet

Forresten, hvordan vet man at man har fotsopp? Lurer på om jeg også har det. Er det fotsopp nå man er skikkelig hard på huder på siden av stortåene og den puta vel lilletåa? Eller er det bare hard hud?

AnonymBruker
Skrevet

Mye skrivefeil der! 😳

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Forresten, hvordan vet man at man har fotsopp? Lurer på om jeg også har det. Er det fotsopp nå man er skikkelig hard på huder på siden av stortåene og den puta vel lilletåa? Eller er det bare hard hud?

Skrevet

Jeg vet at det er fotsopp. Fotpleieren jeg var hos i går kunne bekrefte det. Sår flekkete hud. Kun på den ene foten. 

Prøver nå å smøre med Lamisil og håper det fungerer. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.3.2021 den 0.26):

Det er bare hard hud. 

Anonymkode: 78f16...51b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...