bumblebee Skrevet 29. september 2002 #1 Skrevet 29. september 2002 Ville dere sagt noe om hårfjerning?
Gjest Kinga Skrevet 29. september 2002 #4 Skrevet 29. september 2002 Hvis hun hadde snakket om det selv, så hadde jeg vel snakket om det i generelle vendinger. Eller fortalt hvordan jeg selv eller noen andre venninner løser sine "hårproblemer". Hadde hun ikke nevnt noe om uønsket hårvekst selv, tror jeg neppe jeg hadde brydd meg.
xeyes Skrevet 29. september 2002 #5 Skrevet 29. september 2002 Hvis hun hadde snakket om det selv, så hadde jeg vel snakket om det i generelle vendinger. Eller fortalt hvordan jeg selv eller noen andre venninner løser sine "hårproblemer". Hadde hun ikke nevnt noe om uønsket hårvekst selv, tror jeg neppe jeg hadde brydd meg. Som jeg skulle skrivd det selv.. -x
bumblebee Skrevet 2. oktober 2002 Forfatter #6 Skrevet 2. oktober 2002 Jeg har bestemt meg for ikke si noe hvis hun ikke sier noe selv. Og det er i grunn flott at det finnes mennesker som ikke gjør det man liksom "skal" gjøre, om dere skjønner? Det skader ingen om man har litt hår her eller der, eller andre "skavanker".
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå