AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #1 Skrevet 29. mars 2021 Noen som har? Legen er sikker på jeg har det men jeg har mye smerter i begge hendene. Henvist til nevrolog. Til dere som har. Hvordan er symptom og hva er prognose? Anonymkode: fa560...7a2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #2 Skrevet 29. mars 2021 Hei! Jeg har blitt operert i en hånd for dette. Hadde de typiske symptomene som at noen fingre sovner, spes på morgenen, og ved å feks holde telefonen opp mot øret. Men hadde masse smerter om natta i tillegg i perioder, var så vondt at jeg ikke fikk sove. Slags stråling hele veien opp i armen. er helt bra etter operasjonen. Tok en del uker før jeg kunne bruke hånda som vanlig, men nå, et år etter er styrken på plass og jeg merker ikke at jeg har operert. den andre hånda venter jeg litt med, da den ikke er like ille som den første var. Skal se an litt yrkesvalg osv, da jeg merker at et yrke med masse bruk av håndledd gir sterkere symptomer. Anonymkode: f0a19...518
Ariam Skrevet 29. mars 2021 #3 Skrevet 29. mars 2021 Hadde i begge hendene, ble operert med 6 mnd mellomrom. Ingen plager i dag 😊👍 Takk ja om du får tilbud om operasjon. Jeg ble bare værre og værre fram mot operasjon.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå