Gjest Anonymous Skrevet 29. september 2002 #1 Skrevet 29. september 2002 Det står i bruksamvisningen at jeg skal begynne på brettet første dag i menssyklusen. Jeg skal ikke ha det før midt i oktober (og vil utsette den), derfor vil jeg aller helst begynne på brettet (Trionetta) i dag. Kan dette være farlig? Noen som vet? Har ikke brukt p-piller siden juni i år. -=Sara=-
Gjest Diva Skrevet 29. september 2002 #2 Skrevet 29. september 2002 Hei! Jeg tror ikke det er farlig akkurat, men jeg synes du må konsultere legen din for dette. Jeg synes ikke det høres lurt ut å utsette mensen med en gang, men du får evt se an innlegg fra folk som har prøvd....hvis det er noen. Mitt råd er, spør legen din. Det er nok en grunn til at du skal følge bruksanvisningen. Lykke til :D
Gjest Anonymous Skrevet 29. september 2002 #3 Skrevet 29. september 2002 Skal ikke utsette mensen på den måten. Jeg skal nemlig ha mensen om ca 2 uker, noe jeg slipper hvis jeg begynner på pilla nå!! :blunke: Takk for hjelpen Kattepus
Gjest eminel Skrevet 29. september 2002 #4 Skrevet 29. september 2002 Jeg begynte på Yasmin uka etter mensen. Hadde ingen problemer med det. Det går så fint så... :blunke: Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå