AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #1 Skrevet 28. mars 2021 Har du en instagram til dyret ditt? Jeg synes det er så koselig å følge dyrekontoer og vurderer å lage det til hundene og katten min men jeg tørr ikke helt, det har jo ikke noe for seg annet enn min egen glede men jeg tenker kanskje personer rundt meg tenker jeg er kokko 😅 Og noen tips om jeg bestemmer meg for å gjøre det? Hva tenker dere som har det? Har dere fått noen negative reaksjoner? GJERNE legg igjen din instagram i kommentarfeltet!! 🦜🐈🐩🐕🐇🐁🐴🐌🕷 Anonymkode: 74759...773
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #2 Skrevet 28. mars 2021 Jeg tenker det er helt innafor. Jeg driver selv med hest og mange hestefolk har egen hestekonto også en mer vanlig konto slik at ikke-hestevenner kan velge om de vil se ti tusen bilder av hesten eller ei. Anonymkode: 89cbe...11e 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #3 Skrevet 28. mars 2021 Har egen instagramkonto til kattene ja.. Syns det er koselig, er selv blitt oppriktig glad i katter jeg nok aldri vil få møte. Anonymkode: 4799d...835 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #4 Skrevet 28. mars 2021 Har egen konto for hundene mine. Det er veldig trivelig, og har kommet i kontakt med folk over hele verden med hunder av samme rase. Du trenger ikke å linke din egen konto med dyrekontoen. Jeg har ikke bilde av meg selv eller informasjon om meg selv på dyrekontoen. Anonymkode: 956d3...ff7 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #5 Skrevet 28. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har egen konto for hundene mine. Det er veldig trivelig, og har kommet i kontakt med folk over hele verden med hunder av samme rase. Du trenger ikke å linke din egen konto med dyrekontoen. Jeg har ikke bilde av meg selv eller informasjon om meg selv på dyrekontoen. Anonymkode: 956d3...ff7 Kan jeg spørre hva brukernavnet ditt er? Anonymkode: 4799d...835
Gjest hellokitty Skrevet 28. mars 2021 #6 Skrevet 28. mars 2021 Alle kattene og hunden min har egen Instagram. De har faktisk mange følgerne også. Ikke bry deg om hva andre mener. Jeg følger selv utallige kontoer som er laget for en katt eller hund.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #7 Skrevet 28. mars 2021 Ja jeg tenker egentlig «gidder jeg å bry meg om noen skulle synes at det er teit» men så er det liksom å hoppe i det da. Ja jeg var tenkt å lage egen og ikke ha tilknytning til min egen. Men redd for at de følgerene jeg har på min egen instagram skal få det opp som forslag på sin profil og kjenne oss igjen... Har et par i kretsen som allerede syns jeg er litt vell mye «crazy dog and cat lady» fra før... - TS Anonymkode: 74759...773
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #8 Skrevet 28. mars 2021 Noen av kattekontoene jeg følger er chimmy_tata_cats, the_tittolinis, batmanthecopycat, bellafromthenorth, snorken_the_rescue_cat og pawsome_ninja.. Har du sjekka ut de? Anonymkode: 4799d...835
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #9 Skrevet 28. mars 2021 Har ikke til mine. Følger bare en katt, Kjerstin Strömstedt. Katten til Jenny og Niklas Strömstedt. Anonymkode: e7b6f...35b
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #10 Skrevet 28. mars 2021 Hadde til katten min 😛 eneste grunnen til at jeg stengte den var at jeg ikke orket å drive med det mer, men det er jo en hel verden av dyrekontoer der ute 😅 Anonymkode: dda19...21b 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #11 Skrevet 28. mars 2021 19 minutter siden, AnonymBruker said: Ja jeg tenker egentlig «gidder jeg å bry meg om noen skulle synes at det er teit» men så er det liksom å hoppe i det da. Ja jeg var tenkt å lage egen og ikke ha tilknytning til min egen. Men redd for at de følgerene jeg har på min egen instagram skal få det opp som forslag på sin profil og kjenne oss igjen... Har et par i kretsen som allerede syns jeg er litt vell mye «crazy dog and cat lady» fra før... - TS Anonymkode: 74759...773 Jeg kjenner veldig mange helt normalt oppegående mennesker i alle slags aldre, kjønn og yrker som har egen konto til katten, kaninen, hunden eller hesten sin. Jeg synes ikke de er crazy cat lady av den grunn Anonymkode: 89cbe...11e
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #12 Skrevet 28. mars 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Noen av kattekontoene jeg følger er chimmy_tata_cats, the_tittolinis, batmanthecopycat, bellafromthenorth, snorken_the_rescue_cat og pawsome_ninja.. Har du sjekka ut de? Anonymkode: 4799d...835 Jeg følger the_tittolinis og batmanthecopycat, ikke hørt om de andre, skal se 🥰 -TS Anonymkode: 74759...773
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #13 Skrevet 28. mars 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Har ikke til mine. Følger bare en katt, Kjerstin Strömstedt. Katten til Jenny og Niklas Strömstedt. Anonymkode: e7b6f...35b Vet ikke hvem de er, men skal se 🥰 -TS Anonymkode: 74759...773
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #14 Skrevet 28. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg kjenner veldig mange helt normalt oppegående mennesker i alle slags aldre, kjønn og yrker som har egen konto til katten, kaninen, hunden eller hesten sin. Jeg synes ikke de er crazy cat lady av den grunn Anonymkode: 89cbe...11e Det er jo det jeg også tenker, jeg elsker jo det selv og synes det er veldig søtt! Man blir jo glad i de som de er ens egne barn og så er det jo litt gøy å ha det som en hobby tenker jeg. Men jeg er ikke så glad i å «skille meg ut» og liker best å gjøre ingenting spesielt, for å unngå kritikk😅 TS Anonymkode: 74759...773
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #15 Skrevet 28. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vet ikke hvem de er, men skal se 🥰 -TS Anonymkode: 74759...773 Jenny er programleder på svensk tv4 og Niklas er kjent musiker. Anonymkode: e7b6f...35b
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #16 Skrevet 29. mars 2021 Jeg har, men vil ikke si brukernavn for å unngå å bli gjenkjent🙊 Men til de som spør, kan du ikke si at det var et veddemål? Anonymkode: 95df0...880
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #17 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det er jo det jeg også tenker, jeg elsker jo det selv og synes det er veldig søtt! Man blir jo glad i de som de er ens egne barn og så er det jo litt gøy å ha det som en hobby tenker jeg. Men jeg er ikke så glad i å «skille meg ut» og liker best å gjøre ingenting spesielt, for å unngå kritikk😅 TS Anonymkode: 74759...773 Jeg er ikke glad i å skille meg ut jeg heller 😅 men har følt at å ha en dyrekonto har gått fint for min del. Det er en fin hobby, da jeg får trent på å ta bilder, og det gjør det ekstra motiverende å gå flotte turer med hundene i skog og mark, fjellet, ved vannet osv. Hundene får trent balansen ved å stå på stubber, steiner og andre plasser, på 'sitt' og 'bli'. Det er flott med litt lydighet-trening midt i turen, og det gir meg en god følelse når jeg kommer hjem og kan gå gjennom alle de flotte (og noen ganger morsomme) bildene i naturskjønne omgivelser. Det er også gøy å ha de beste bildene av hundene mine samlet på ett sted. Tips: last ned appen lightroom. Det er en kjempefin og enkel app for å justere lys og farger på bildene du tar 🙂 Anonymkode: 956d3...ff7
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #18 Skrevet 29. mars 2021 Har delt mye bilder av dyr, men nå tror jeg jeg gir opp Instagram. Er der for å følge folk jeg kjenner, men de ødelegger jo alt med dette "suggested posts"-opplegget. Anonymkode: 2dba9...0c8
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #19 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg har, men vil ikke si brukernavn for å unngå å bli gjenkjent🙊 Men til de som spør, kan du ikke si at det var et veddemål? Anonymkode: 95df0...880 Ja det er noe med det 😅 TS Anonymkode: 74759...773
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #20 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg er ikke glad i å skille meg ut jeg heller 😅 men har følt at å ha en dyrekonto har gått fint for min del. Det er en fin hobby, da jeg får trent på å ta bilder, og det gjør det ekstra motiverende å gå flotte turer med hundene i skog og mark, fjellet, ved vannet osv. Hundene får trent balansen ved å stå på stubber, steiner og andre plasser, på 'sitt' og 'bli'. Det er flott med litt lydighet-trening midt i turen, og det gir meg en god følelse når jeg kommer hjem og kan gå gjennom alle de flotte (og noen ganger morsomme) bildene i naturskjønne omgivelser. Det er også gøy å ha de beste bildene av hundene mine samlet på ett sted. Tips: last ned appen lightroom. Det er en kjempefin og enkel app for å justere lys og farger på bildene du tar 🙂 Anonymkode: 956d3...ff7 Det høres veldig koselig ut 😍 Takk for tipset!! Tror jeg må lage en jeg. TS Anonymkode: 74759...773
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå